Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Eerste poging HDR

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Eerste poging HDR

Het kasteel van de sint (zie nicleodeon, of zoiets, zender )in HDR
    Last edited by rikki; 24 november 2010, 14:49. Reden: Foto gecentreerd...
    Canon Eos 550 met 18-135, Canon powershot A80

Re: Eerste poging HDR

Best een aangename foto met goede compo en sfeer. Hdr lijkt me onder controle.
    Waarom dat icoontje van resizer in beeld ? Het maakt je foto er niet beter op !
    Kunst is genieten - genieten is een kunst !

Comment

Ja dat icoontje, hoe kun je dat er uit laten?

Comment

als je bd sizer opent heb je links een kolom met verdelingen. eerste is loading dan resizing daarna additional Operations, bij deze (Operations) kan je vier mogelijkheden aan en uit vinken. daar zie je watermark bij staan deze moet je uitvinken (die zal bij jou aangevinkt staan) dat watermark is dat icoontje van bdsizer.
        hopelijk lukt het, maar dat zal wel he.

wat de foto betreft, ik ben totaal geen kenner maar wel een totale beginner. maar persoonlijk vind ik de foto wel wat hebben.

mvg,
        Nikon D70, D40, 18-55mm 1:3.5-5.6, 55-200mm1:4-5.6, 70-300mm 1:4-5.6G, Tamron 90mm F 2,8 DI Macro 1:1, SB600...

Comment

Voor je eerste poging vind ik hem heel goed

2 Tips

crop nog een halve cm van je onderzijde en zo maak je je oprit eindeloos en de haag rechts zal zo ook uit je hoek vertrekken dit is altijd mooier

Zet ook je foto eens in het midden dat kijkt beter

Ik weet niet of je al boeken over HDR hebt maar dit zijn mijn 2 Favorieten

2 hele goede boeken over HDR

HDR van Johan Elzenga en HDR van Michael Freeman veel meer ga je niet vinden

Groeten

Joeri
          Mvg Joeri, Ricoh GR3 en GR3X, Fujifilm X100VI, X-M5, X-T5, DJI Pocket3, Dji Mini 4 Pro, Dji Air3s, Insta360 X4 & Qoocam 3 Ultra, Ricoh Theta Z1 & X, 360° & HDR fan
          www.project2fotografie.be eigenaar van www.de360factory.be Make RAW No WAR

Comment

Dank voor de tips!!

Comment

Working...
            X