Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Een schip komt terug thuis bij zonsondergang

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Een schip komt terug thuis bij zonsondergang

Oorspronkelijk geplaatst door Edje C Bekijk bericht
    Hoi Bouk,

Niets vreemd aan hoor, ik vind gewoon dat deze foto's niet onder de noemer "vakantieplaatjes" vallen maar wel degelijk een trapje hoger staan , meer niet .
    Aha...nou ik vind; dat vakantieplaatjes ook heel goed kunnen zijn en zeker niet onder hoeven te doen, of een lagere categorie zouden hebben dan welke andere opnamen dan ook.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
      Aha...nou ik vind; dat vakantieplaatjes ook heel goed kunnen zijn en zeker niet onder hoeven te doen, of een lagere categorie zouden hebben dan welke andere opnamen dan ook.
      grt,bouk.
      Daarin heb je volledig gelijk Bouk. Wat ik bedoelde was dat je soms foto's hebt die er echt uit springen, zoals deze twee nu. Ik heb toch ook niet beweerd dat vakantieplaatjes minderwaardig zijn? Het is toch ook niet omdat je in een fotoreeks twee foto's hebt met een zekere meerwaarde dat de rest ervan slecht is?

Zelf vertrek ik morgen naar Normandië en ik hoop er een massa leuke vakantieplaatjes te maken, maar ik hoop toch ook enkele bijzondere en mooie momenten te kunnen vastleggen, net zoals bij deze foto's. Foto's met dat ietsje meer en dat bedoel ik dan met een trapje hoger, meer niet.

grtjs,
      Edje C
      Samen een dagje op pad met BD'ers? Klik hier voor het aanbod. Wens je zelf een SD te organiseren? We helpen je graag op weg.

Comment

Je update is de beste. Indien niet akkoord mag je dit gerust melden hoor. En zeker bedankt voor je reactie.
        Groetjes, hogteneer.
        Kunst is genieten - genieten is een kunst !

Comment

Working...
        X