Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
1 en 2 krijgen hier ook mijn voorkeur Chris mooie foto's met warme kleuren.
3 is niet echt mijn ding, waarschijnlijk omwille van de langere sluitertijd die hier is gebruikt en daardoor wat minder scherp lijkt.
Dat smaken verschillen wordt duidelijk : doe mij maar den 2 . Zeer knap ! Nummer 3 :" chapeau" zoals ik de schilderijen v v Gogh vernieuwend vind, maar toch de klassiekers verkies. Dus de anderen "knap", maar niet mijn ding
Tweede vind ik de mooiste net als in je andere reeks maar hier heb je de vorm van 't water mee...
Hoewel de eerste ook veel sfeer hebben in beide reeksen.
Aan allen, bedankt voor het kijken en becommentariëren. Ik weet dat de derde een aparte foto is. 't Is meer "mijn" ding, omdat de andere meer gewone zonsondergangen zijn.
Drie ,in mijn ogen zeer verschillende, foto's vergelijken is zeer moeilijk.
Eén geeft mij een woestijngevoel, twee een noordzeegevoel en drie geeft mij een dromerig gevoel. Bij deze laatste is er meer ruimte voor de fantasie van de kijker.
Comment