Hierbij een triootje. Mss alle drie een beetje saai. Toch benieuwd welke voor jullie de "minst saaie" is. Ik heb mijn keuze reeds gemaakt. Ik hoop dat die bevestigd wordt.Als er nog "beginnersfouten" inzitten, mag je het natuurlijk ook laten weten.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
wie van de drie
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: wie van de drie
Alleen bij 2 heb ik het gevoel dat de schoorstenen recht staan. Da's duidelijk de betere.
Zowel op 1 links als op 3 rechts staat bovendien een boom teveelCanon 7D, EF-S 17-55mm 1:2.8 IS USM, EF 70-200mm 1:2.8 L IS USM, Macro EF 100mm 1:2.8 USM
"We zien de dingen niet zoals ze zijn. We zien de dingen zoals we zijn."
-
ga voor de tweede, heeft de beste compo.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Medussa Bekijk berichtHierbij een triootje. Mss alle drie een beetje saai. Toch benieuwd welke voor jullie de "minst saaie" is.
Comment
-
ga eveneens voor de tweede, maar op alle drie scheelt er iets met je witbalans denk ikcanon 7D // Sigma 10-20mm 4-5.6 DC HSM // Sigma 70-300mm 4-5.6 DG OS // Canon ef 50mm f/1.4 USM // Canon EF 35-70 mm 3.5-4.5 // Canon ef 24-105mm 4.0 L
Comment
-
-
De bomen staan er inderdaad maar niks bij te doen.
2e dus de beste.
Al neem ik liever toch wat meer afstand als ik zo industrie fotografeer. Links en rechts en boven dus wat meer ruimte.
just my 2 cts.
HiaWhat if...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door hiawatha Bekijk berichtDe bomen staan er inderdaad maar niks bij te doen.
2e dus de beste.
Al neem ik liever toch wat meer afstand als ik zo industrie fotografeer. Links en rechts en boven dus wat meer ruimte.
just my 2 cts.
Hia
eigenlijk is de derde foto de juiste afstand volgens mij.
de fabriek staat er helemaal op, en je hebt nog wat dorre voorgrond die er ook een sfeer aan meegeeft.
alleen die boom en paal passen niet in het plaatje.
één is te ver weg.
twee is te dicht ingezoomd.
Comment
-
iedereen bedankt voor de reacties
Comment
Comment