Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Toevallig op uitgekomen

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Toevallig op uitgekomen

Was vroeger een oude melkfabriek....

Wat vinden jullie ervan...

Deze wat geknipt om reflectie over te houden...

Nikon D90 - Nikon 18-55mm

Re: Toevallig op uitgekomen

Nummer twee vindt ik wel iets hebben, spijtig dat hij zo klein is,maar je handtekening zo centraal en dominant aanwezig is niet mooi,grt
    https://ggpics.be/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door guido.g Bekijk bericht
      Nummer twee vindt ik wel iets hebben, spijtig dat hij zo klein is,maar je handtekening zo centraal en dominant aanwezig is niet mooi,grt
      Bedankt voor je comment, is iets kleiner geworden omdat ik wat heb weggeknipt dat teveel was.

Helaas lukt het mij niet om mijn handtekening ergens in een hoekje te duwen,met het programma dat ik gebruik.

Comment

Ik vind de tweede ook het meest aanspreken. Probeer je handtekening eens via het programma dat je hier gratis kan downloaden BDresizer. je kan ook ineens de grootte van je foto's ermee aanpassen. Werkt uitstekend en je hebt veel mogelijkheden om je handtekening en watermerk te personaliseren...
        Groetjes
        Ik heb het licht gezien!!! ... nu er nog een beeld mee maken.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Woolfingale Bekijk bericht
          Ik vind de tweede ook het meest aanspreken. Probeer je handtekening eens via het programma dat je hier gratis kan downloaden BDresizer. je kan ook ineens de grootte van je foto's ermee aanpassen. Werkt uitstekend en je hebt veel mogelijkheden om je handtekening en watermerk te personaliseren...
          Groetjes
          Great, thanks ga ik doen!

Comment

Ik vind het alle 3 mooie foto's maar de 3de vind ik de mooiste.
            De vorm van je onscherpte ('bokeh' zoals ze het hier noemen) in de eerste is wel mooi.

groeten
            Nikon D7000 en wat lenzen.
            http://500px.com/Kevin_Bronckaerts

Comment

Working...
            X