Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Quick pick

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Quick pick

Want ik heb nog maar twee foto's, waarvan één waar ik niet zo heel tevreden over ben, online staan. En ik moet toch één keer een eerste keer foto plaatsen?

Toen nog met m'n (de dag erna gestolen) D60.

Meer foto's komen later zeker. Eerst die flickr account eens goed instellen en opvullen...
    Last edited by le_doudi; 6 mei 2010, 22:26.

Re: Quick pick

Ik vind het op het eerste gezicht een mooi beeld, al moet de foto wat groter zijn deze echt te kunnen beoordelen.

Kijk eens op photobucket.com, voor het hosten van foto's naar mijn idee een beter dan flickr.
    Canon EOS 6D | EF 16-35mm f/4L IS USM | EF 24-70mm f/4L IS USM | Sigma 35mm f/1.4 DG HSM | Speedlite 430EX II |

Comment

De afbeelding is inderdaad wat klein. Een groter formaat vind je hier: http://www.flickr.com/photos/diederi...72357/sizes/l/

Comment

Je mag/kan hier foto's plaatsen tot 900pixels aan de langste kant (dus breedte of hoogte).

Je kan dit makkelijk doen met DB resizer (te vinden op het forum), je kunt ze dan ook direct laten uploaden naar flickr.

Over de foto: ziet er goed uit Alleen wat jammer van die uitgebrande plek aan de linkerkant.
        "Street photography is like a box of chocolates. You never know what you're gonna get." - Thomas Leuthard
        500px

Comment

Ik denk dat je gelijk hebt. Zal nog wat moeten oefenen met tegenlicht...

Comment

Working...
          X