Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Frans Bulletje
Collapse
X
-
-
Re: Frans Bulletje
Helemaal niet slecht met een voorkeur voor één,aleen spijtig van het donkere gedeelte boven het dier, grt
-
Hoi,
Foto 1 is een goeie oefening op scherpte, vertelt mij verder niets helaas.
Foto 2 is een heel ander verhaal, die vind ik echt prachtig. Mooie compo van een kleine wereldreiziger in New York. Deze dappere reiziger mag voor mij absoluut een trapje hoger
. Zeer vertederende prent die zo in een mooi kader tegen de muur mag
.
Grtjs,
Edje CSamen een dagje op pad met BD'ers? Klik hier voor het aanbod. Wens je zelf een SD te organiseren? We helpen je graag op weg.
Comment
-
Bedankt Edje en Guido voor de feedback.
Op het donker gedeelte had ik eerlijk gezegd niet gelet. Vermoed ook dat je dit niet altijd in de hand hebt maar is wel iets wat ik tracht mee te nemen voor de volgende. Zoals Edje al zei was ik blij met die eerste scherpe foto's met de 50mm lens.
grtz,A.G.
Canon met wat vergroot-gLas en een bougieke om bij te lichten.
Comment
-
1 is een hele goede foto die mee door de achtergrond de aandacht naar de ogen trekt, dat donkere gedeelte helpt juist. 2 is technisch perfect, maar zegt minder, te weinig DOF voor zo'n kort snoetje, ge moet het kunnen natuurlijk.
De zwart-wit omzetting is wel goed, maar het zou toch leuker zijn om ook een scherpe neus te zien.
Comment
-
Nummer 2Misschien nog een centimeter croppen aan de inkerkant...
Nummer 1 vind ik niks, achtergrond vraagt teveel aandacht.Canon EOS 6D | EF 16-35mm f/4L IS USM | EF 24-70mm f/4L IS USM | Sigma 35mm f/1.4 DG HSM | Speedlite 430EX II |
Comment
-
Comment