Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Eerst foto's - Gent

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Eerst foto's - Gent

Hallo, Ik ben onlangs gestart met een cursus fotografie in Gent. Ondertussen zijn we al enkele lessen verder en ben helemaal gebeten door de fotografie-microbe. Dit weekend voor de eerste keer een ietwat speciale locatie uitgezocht om wat te spelen met lichtmeting en in het kader van een opdracht licht/schaduw. Tips voor verbetering zijn meer dan welkom

Last edited by Ieniemienie; 13 april 2010, 07:39. Reden: ruimte tussen foto's

Re: Eerst foto's - Gent

Hoi,

Geef de foto's hier eerst eens wat ademruimte, je plakt ze tegen elkaar nu en dat kijkt heel onaangenaam zo.
    De foto's dan, de tweede is de minste, vertelt weinig al heb je daar wel een "geest" kunnen vastleggen op de gang .
    Eén en drie vind ik goeie foto's waarvan nr 3 de betere van de twee. Ik zou hier onderaan wel een beetje weghalen misschien.

grtjs.
    Last edited by Edje C; 12 april 2010, 21:33.
    Samen een dagje op pad met BD'ers? Klik hier voor het aanbod. Wens je zelf een SD te organiseren? We helpen je graag op weg.

Comment

Het kan misschien mijn oog zijn dat nog niet goed open is maar ik mis precies een beetje scherpte in de foto's

No offense ik ben ook maar een newbie
      groetjes

Comment

Klopt, en laat dat nou net een van de moeilijkste dingen zijn om onder de knie te krijgen. Ik vind het echt heel moeilijk om haarscherpe foto's te maken, dacht dat ik dit met een statief wel zou opgelost krijgen, maar niet dus.
        'k Zal nog maar wat verder oefenen dan

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ieniemienie Bekijk bericht
          Ik vind het echt heel moeilijk om haarscherpe foto's te maken
          wat was je camerainstelling (exif)
          en welke lens gebruik je.
          grt,bouk.
          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Zoals gevraagd, hier mijn camera instellingen:
            foto 1: f 4.5, iso 400, sluitertijd 1/800, lens 40.0
            foto 2: f4.6, iso 400, sluitertijd 1/8, lens 70.0
            foto 3: f4.4, iso 400, sluitertijd 1/50, lens 40.0

groetjes

Comment

Working...
            X