Mijn eerste foto's online. Ik ben pas begonnen met digitale fotografie, hebben jullie tips hoe het beter kan, qua belichting, scherpte, compositie ?? Mijn favoriet onderwerpen : zon-maan, sterrenfotografie, natuur in het algemeen. Zwart-wit fotografie spreekt me enorm aan, ...nog veel te leren.
1. een half uurtje na de aankoop van de camera, in de tuin :
2. Naar volle maan toe, genomen rond zonsondergang. Heb de foto wel ingezoomd en bijgesneden in photoshop en daardoor scherpte kwijtgespeeld. Lens 55-200 mm. Zal nog veel meer experimenteren. Tips??? Welk objectief ??
3. Zonsondergang, Nikon D5000, 55-200/ 1ste zonsondergang met deze camera
Graag jullie reacties, alvast bedankt
[Mod RF] Foto 1 en 3 zijn te groot en zijn achter een linkje gplaatst. Gelieve de foto's conform deze reglementen aan te passen en terug zichtbaar te maken.
Bovendien mag je maar drie foto's per topic posten, daarom is uw vierde foto verwijderd.
Grtz, RF
1. een half uurtje na de aankoop van de camera, in de tuin :
2. Naar volle maan toe, genomen rond zonsondergang. Heb de foto wel ingezoomd en bijgesneden in photoshop en daardoor scherpte kwijtgespeeld. Lens 55-200 mm. Zal nog veel meer experimenteren. Tips??? Welk objectief ??
3. Zonsondergang, Nikon D5000, 55-200/ 1ste zonsondergang met deze camera
Graag jullie reacties, alvast bedankt
[Mod RF] Foto 1 en 3 zijn te groot en zijn achter een linkje gplaatst. Gelieve de foto's conform deze reglementen aan te passen en terug zichtbaar te maken.
Bovendien mag je maar drie foto's per topic posten, daarom is uw vierde foto verwijderd.
Grtz, RF
Comment