Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Veldcross BK

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Veldcross BK

    De eerste keer dat ik een veldcross heb geprobeerd. Ik vond het zeer moeilijk, ben zkeer niet 100% tevreden, maar weet nu wel waar ik volgende keer op moet letten.








    Groetjes,
    Anouck

  • #2
    Re: Veldcross BK

    NR twee vind ik nochtans origineel, de andere een beetje donker, volgens mij moet je de fietsers in flitsen, het is ook niet gemakkelijk als de fietsers op u af komen om juist scherp te stellen, daarom gaan de meeste in een bocht staan zodat de renners bijna stil staan, pasop ik de uitleg is er wel maar het zelf doen is andere koek

    Comment


    • #3
      Re: Veldcross BK

      Foto 2 vind ik een mooie benadering ...
      deka
      There is a crack in everything, that's how the light gets in. ( L. Cohen )

      Comment


      • #4
        Re: Veldcross BK

        foto 2 is origineel. Ik heb in Tervuren voor de eerste keer geprobeerd, en inderdaad niet makkelijk. Ik had bij foto 1 een groter diafragma genomen, dan steekt de renner iets meer af tegen de achtergrond. Mooie sport en mooi onderwerp, jammer van sommige 'hooligans' die nu ook renners hinderen. Toch was Nys de sterkste

        Comment


        • #5
          Re: Veldcross BK

          Ik vind foto 3 overigens ook iets hebben hoor. Net of wellens achter de rug komt piepen en nys die in de verte zijn prooi beloert.

          Comment


          • #6
            Re: Veldcross BK

            Merci al allemaal voor de commentaar. Ik vind nr 3 ook wel iets hebben, zoals je zegt, Nys die 'op de achtergrond'zen prooi bekijkt, en wellens die zich weer even bij de top laat zien. Van die eerste heb ik eigenlijk een betere foto, maar heb de foute gepost, daarbij komt de renner (albert) iets meer naar voren, maar die post ik morgen wel.

            Groeten

            Comment


            • #7
              Re: Veldcross BK

              Je post toch iets teveel dezelfde foto's in verschillende draadjes. Dat stoort nogal.
              Flickr één
              Flickr two

              Comment


              • #8
                Re: Veldcross BK

                Foto 2 vind ik wel mooi gezien. De andere zijn me net iets te donker, al vind ik de compositie van die derde wel iets hebben.

                Comment


                • #9
                  Re: Veldcross BK

                  ben wielerliefhebber in hart en nieren,vind het wel knap wat je hebt gedaan
                  echt 100 prc.nie gemakkelijk alles gaat daar zo snel.
                  Knap werk ook de 2de leuk idee

                  Comment

                  Working...
                  X