Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

halsbandparkiet

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• halsbandparkiet

deze ochtend zat hij in de tuin, had maar even de tijd om mijn toestel te nemen, dus zo uit de hand door het raam heen... een halsbandparkiet in de sneeuw

exif:

Camera Model: Canon (Canon EOS 450D)
    Lens Focal Length: 250,00 mm (- mm)
    Shutter Speed: 1/250 sec
    F-Number: F5,6
    ISO: 100
    Compensation: EV 0/1
    canon 7D // Sigma 10-20mm 4-5.6 DC HSM // Sigma 70-300mm 4-5.6 DG OS // Canon ef 50mm f/1.4 USM // Canon EF 35-70 mm 3.5-4.5 // Canon ef 24-105mm 4.0 L

Re: halsbandparkiet

Voor deze omstandigheden vind ik het een goede foto, maar ik mis scherpte. Dat komt omdat je sluitertijd te langzaam is voor de 250 mm.

Groeten Werner

Comment

is dat beestje ontsnapt? Hij steekt wel mooi af in de witte sneeuw
      Without a good eye no good photographs. But without good hands no photography at all.

Comment

sluitertijd idd te traag, maar vogel was al gevlogen vooraleer ik kon herstellen,

er vliegen hier een heleboel van die parkieten rond, ze schijnen ooit idd ontsnapt te zijn, maar leven nu vrolijk 'in het wild'
        canon 7D // Sigma 10-20mm 4-5.6 DC HSM // Sigma 70-300mm 4-5.6 DG OS // Canon ef 50mm f/1.4 USM // Canon EF 35-70 mm 3.5-4.5 // Canon ef 24-105mm 4.0 L

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Toranaga Bekijk bericht
          sluitertijd idd te traag, maar vogel was al gevlogen vooraleer ik kon herstellen,

er vliegen hier een heleboel van die parkieten rond, ze schijnen ooit idd ontsnapt te zijn, maar leven nu vrolijk 'in het wild'
          Ze zijn ooit vrijgelaten geweest uit het Melipark op de Heizel... . Nu zitten ze overal

Comment

Ik vind het erg onderbelicht, en ook wat groen (sneeuw heeft ook een groene schijn).

Comment

Working...
            X