Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op mijn beeld te zien zijn de kleuren wel goed (kan me vergissen, zit op mijn werk en mijn beeldscherm is niet helemaal in orde). Dus volgens mij heb je de herfstkleuren, maar het onderwerp vind ik niet zo boeiend.
Misschien volgende keer paar bladeren pakken en zo neerleggen dat het beeld je pakt en langer zult naar blijven kijken want ik zie gewoon op alle 2 fotos een hoop bladeren in een rommelige compositie.
De vage achtergrond zorgt ervoor dat de voorgrond van je foto loskomt, zodat er enige dieptewerking ontstaat, maar ik vind de foto's vooral heel erg geel. Had je de juiste witbalans te pakken?
Bedankt voor de reacties.
Ik heb deze foto's gemaakt omdat de haag (beukenhaag en beeld is 90° gedraaid) bijna een gele gloed weerkaatste in de namiddag zon. De dag nadien had de overwegend gele kleur plaats gemaakt voor fris bruin...
Comment