Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nightlife & Concerten

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Nightlife & Concerten

Sinds kort ben ik opnieuw begonnen met voornamelijk nightlifefotografie (ooit beetje gedaan in de invoeging van de kleine handheldtoestellen, maar nu dus ook met DSLR)

Ik heb nu sinds 3 weken men nieuw toestel en ben al relatief gelukkig met het resultaat, doch had ik graag nog wat meer feedback gekregen van jullie "kenners/liefhebbers"

(indien je liever in groot formaat bekijkt, ik heb een linkje aan elke foto toegevoegd voor het gemak)

Eerste feestje

Tweede feesje

Alle feedback is meer dan welkom
    Last edited by Sannepoes; 21 oktober 2009, 16:41. Reden: Te veel foto's
    Canon 5D Mark II - Lenzen : Canon 50mm F1.8 - Canon 85mm F1.8 - Canon 16/32 - F2.8 - canon 80/200 F2.8 IS
    flickr account

Re: Nightlife & Concerten

[Mod]
    Lees even het Forumreglement door ivm plaatsen van foto's aub.
    Per topic mag je 3 foto's tonen. De anderen heb ik verwijderd.

Comment

deze zijn mooi scherp !
      mss wat groter posten en exif bijzetten ?

mvg jan

Comment

Maak gebruik van de max toegestane afmetingen van 900 px langste zijde. Nu zijn je foto's niet intressant om te beoordelen vandaar de weinige reaktie's.
        Ik denk dat je daar drie mooie foto's hebt maar veel te klein om te beoordelen.
        Robby BB
        Minder tijd achter de computer
        Is meer tijd achter de camera

Comment

Een beetje jammer dat je tweemaal moet doorklikken als je de moeite doet om de foto's op relatief groot formaat wil bekijken
          Klein formaat lijkt ok, op groot formaat komen de problemen aan het licht:
          - beide niet scherp (genoeg)
          - AF verkeerd op foto 1
          - te weinig contrast

Micro teveel in het gelaat bij eerste, tweede kan erdoor
          Canikon 40D - D200, D300

Comment

Ja sorry voor het doorklikken, zal ik in het vervolg proberen te verhelpen

Alvast bedankt voor de comments, de scherpte is nog steeds een beetje een probleem waar ik een oplossing voor aan het zoeken ben, Voor het contrast heb ik inmiddels al men probleem gevonden (zat hem vooral in de nabewerking)

more to come soon
            Canon 5D Mark II - Lenzen : Canon 50mm F1.8 - Canon 85mm F1.8 - Canon 16/32 - F2.8 - canon 80/200 F2.8 IS
            flickr account

Comment

Working...
            X