Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

beetle's

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: beetle's

Tis idd zo dat ik nau-we-lijks het macro-onderdeel volg. Omdat er idd zoveel post per dag op je afkomen die nau-we-lijks van onderwerp verschillen. Is er dan echt niets anders als onderwerp in de macro-stand als de -tig-potigen?
    www.brunodyserinck.be
    https://www.facebook.com/pages/Bruno...88376907872022

Comment

Re: beetle's

Oorspronkelijk geplaatst door FLuKee Bekijk bericht
      tijdens een ochtendje macrofotografie is de kans groot dat ik ze simpelweg links laat liggen want het zijn geen zeldzame soorten (au contraire!) en ze zijn al zoveel keer gefotografeerd. Het is dan ook logisch dat de kijker dan wat meer verwacht, niet?
      Je hebt een punt voor een meer 'ervaren' macroliefhebber, maar niet voor een beginner vind ik. Zelf ben ik ook nog niet lang bezig en in eerste instantie waren het bij mij ook lieveheersbeestjes, spinnetjes,... ondertussen merk ik van mezelf dat ik de lat geleidelijk aan hoger ga leggen en veel makkerlijker en sneller zaken naar de prullenbak verban.
      Wat voor jou nu normale beesten zijn, zijn voor mij nog altijd openbaringen in de macro-wereld. Ik had een maand geleden nog nooit van mijn leven een wants gezien. Ik gil dan alleluia als ik daar een (voor mij) knappe plaat van kan nemen en gooi die dan natuurlijk op fotobeoordeling voor verder advies.

Ik heb het hierboven al gepost ook, denk ik. Een beginneling leert nog heel veel uit wat voor jullie 'saaie, normale, alledaagse' beestjes geworden zijn.

Begrijp je wat ik bedoel?
      Al doende leert men...

Flickr

Comment

Working...
      X