Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Gevallen met de fiets

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Gevallen met de fiets

Nadat mijn middelste gevallen was met de fiets trok ik deze foto. Een beetje spelen met fotobewerkingssoftware en dit is het resultaat.
    onderweg...
    Canon 7D; 24-70mm 2.8; 50 mm 1.8; 85mm 1.8

Re: Gevallen met de fiets

Een beetje spelen met fotobewerkingssoftware en dit is het resultaat.
    Niet te veel spelen! Goeie foto's nemen is belangrijker.
    Vind deze wel goed, zowel qua onderwerp als compositie.
    maar de keuze voor deze bewerking begrijp ik niet zo goed, vind de kleuren een beetje vies.

Comment

Dank! Het was idd ook deels een oefening in bewerken (en ik wou al die tonen en kleuren eens uitproberen ).

Dit was het origineel

onderweg...

Comment

Vind de orginele mooier

en zonder BD aub

gr. J@siu!!
        >>> mijn "kritiek" is altijd mijn eerlijke "mening" en nooit mijn "commentaar" <<<

Comment

Origineel is mooi en aangrijpend! - Ik bedoel, bij de bewerkte versie kreeg ik geen brok in de keel...
          Met de Gr. van Mevr. HapSnap - Panasonic G1 + LX5

Comment

Dank allemaal! Ik moet eerlijk zeggen, nadat ik ze hier allebei zag staan, zie ik het zelf ook. Minder bewerken dus, en het is zo leuk
            onderweg...

Comment

Als je het leuk vindt om foto's te bewerken denk dan eens aan HDR - daar probeer ik af en toe wat mee hiervoor gebruik ik het programma "Dynamic Photo HDR". Er is ook een gratis programma waar ik niet erg uit wijs wordt en waarschijnlijk kun je met PhotoShop ook wel iets doen. Verder is het maar net wat voor foto je hebt de ene leent zich er beter voor dan de andere om te bewerken.
              Met de Gr. van Mevr. HapSnap - Panasonic G1 + LX5

Comment

Waarom dat bd-sizer vignet er op? Een klikje en je bent ervan af (in bdsizer natuurlijk).
                JM

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door HapSnap Bekijk bericht
                  Als je het leuk vindt om foto's te bewerken denk dan eens aan HDR - daar probeer ik af en toe wat mee hiervoor gebruik ik het programma "Dynamic Photo HDR". Er is ook een gratis programma waar ik niet erg uit wijs wordt en waarschijnlijk kun je met PhotoShop ook wel iets doen. Verder is het maar net wat voor foto je hebt de ene leent zich er beter voor dan de andere om te bewerken.
                  Misschien eerst leren fotograferen, en de gemaakte foto's leren "tunen", m.a.w. die dingen doen met een foto die noodzakelijk zijn omdat de camera ze niet doet.
                  Photobewerking is veel leuker op een goed gemaakte foto, dus kan je die beter eerst leren maken.

Leuke foto, de originele dan, goed geflitst, mooi licht. Een blijvende herinnering aan een pijnlijk moment, dus zeker niet vergeten in het familiealbum te steken.

Comment

Working...
                  X