Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Je kan je foto's via dit forum niet uploaden, dit moet je via een een andere oplossing doen: vb: picasa, flickr of je eigen provider (telenet, skynet, ...). aarna kan je dan een link plaatsen naar deze foto.
ow ok ik vond het al raar andere hebben wel een plaatje in het venster ik zal het opnieuw proberen en deze post dan weggooien anders word het een zooitje
sorry kan het niet verwijderen
Mooie foto,
Maar 1 tip, als je niet wilt dat deze verdwijnd gelieve dan hem aan te passen met een maximale grote van 900px.Zelfs mijn pc die niet de rapste maar ook niet de traagste is heeft er moeite mee.
Zou zonde zijn om deze te zien verdwijnen..
Mvg Joeri, Sony RX100M7, Ricoh GR3 en GR3X, Fujifilm X100VI, DJI Pocket3, Dji Mini 4 Pro, Dji Air3, Insta360 X3 & One RS 1'Inch 360, Ricoh Theta Z1 & X, 360° & HDR fan www.project2fotografie.be eigenaar van www.de360factory.be Make RAW No WAR
Lidgeld is op zich geen probleem als ik wat langer hier vertoef dan komt dat wel goed ik heb zelf een server en weet wat het allemaal kost om een forum en een clan te hebben
mvg rick
was ook een grappige "verstop"foto hij dook weg voor de camera niet specta maar wel leuk heb hem nu kleiner gemaakt de jpeg op het forum maakte hem automatisch kleiner :d
Ook dan kan je alleen maar uploaden naar je portfolio, niet naar het forum.
Ik heb toch bij mijn album de mogelijkheid om de IMG code op te halen en een foto te plaatsen op het forum lukt perfect
Groeten
Joeri
Mvg Joeri, Sony RX100M7, Ricoh GR3 en GR3X, Fujifilm X100VI, DJI Pocket3, Dji Mini 4 Pro, Dji Air3, Insta360 X3 & One RS 1'Inch 360, Ricoh Theta Z1 & X, 360° & HDR fan www.project2fotografie.be eigenaar van www.de360factory.be Make RAW No WAR
Comment