Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Motorcross Hélécine - 1ste poging

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Motorcross Hélécine - 1ste poging

Oorspronkelijk geplaatst door KCfoto Bekijk bericht
    De laatse bewerking vind ik een beetje te ver gaan. Maar goed van spelen leer je!
    nu ga ik dodo doen

Slaap zacht
    Nikon D90 - SIGMA - 70-200 2.8 EX APO II - Nikkor 55mm *** Vanguard AK-4 Tripod - Manfrotto M-Y Monopod 776YB *** Adobe PS CS5
    The Sky is not the limit... the ground is..

Comment

knappe shots maar misschien bij de panning de sluitertijd iets sneller volgens mij om de piloot er beter op te hebben.
      canon eos 30D,40D,1D MK III--zoom canon EF 70-200 2.8 L USM / sigma flash EF-500 DG super www.rolly-pics.be

Comment

Ook een poging gedaan met de schuiverkes (NX, geen PS) moet eigenlijk toch nog beter kunnen vanaf origineel
        als je het wil haal ik hem wel weer weg (foto 2)

Canikon 40D - D200, D300

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door mexicano Bekijk bericht
          Ook een poging gedaan met de schuiverkes (NX, geen PS) moet eigenlijk toch nog beter kunnen vanaf origineel
          Ik heb idd een beetje te veel geschoven de jouwe is veel beter.
          Nikon D90 - SIGMA - 70-200 2.8 EX APO II - Nikkor 55mm *** Vanguard AK-4 Tripod - Manfrotto M-Y Monopod 776YB *** Adobe PS CS5

Comment

Knappe actiefoto's ,
            ( de update's beteren aanzienlijk )
            Motorcross is zo al geen makkelijke sport om plaatjes te schieten ,
            maar de actie is goed vastgelegd ,

off topic , De enigste motorcross pic's die ik zal maken zullen van de Mxdn komen dit jaar ,
            ben ook vele jaren actieve en passieve motorcrosser geweest .

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door johny Bekijk bericht
              Motorcross is zo al geen makkelijke sport om plaatjes te schieten, maar de actie is goed vastgelegd ,
              Al bij al vind ik het nog makkelijker dan skeelerfoto's nemen. Ben vandaag nog geweest en heb er niet veel van gebakken.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sugarbabe Bekijk bericht
                Thanks, de manier waarop je het schrijft, hoor ik het je bijna zeggen en dat doet me plezier Het enige nadeel is het zandbijten en het kuisen achteraf... maar liever dat dan tussen de miniscule beestjes te zitten. Het lijkt me boeiend maar ik heb het niet zo voor die kleine akelige beestjes
                Gewone beestjes enzo no probs.
                Anders eens meegaan hé, tenminste als je niet te ver woont
                Helaba.....
                Voor mij zijn dat toch goede foto's,aan de bewerking kan nog wat bijgeschaafd worden maar 'k ben er zeker van dat dit wel in orde komt.
                'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sugarbabe Bekijk bericht
                  Thanks, de manier waarop je het schrijft, hoor ik het je bijna zeggen en dat doet me plezier Het enige nadeel is het zandbijten en het kuisen achteraf... maar liever dat dan tussen de miniscule beestjes te zitten. Het lijkt me boeiend maar ik heb het niet zo voor die kleine akelige beestjes
                  mwoah, valt mee hoor. Ik hou van ook van insectfotografie terwijl ik het feitelijk ook zeker niet zo op die beestjes heb. Eerlijk waar, ik heb serieus last van (lichte?) arachnofobie oftewel spinnenfobie, en toch schiet ik platen zoals deze. Ik durf er best redelijk dichtbij te komen maar raak serieus in paniek als zo'n beestje over mij heen loopt of te dichtbij komt Maar ik laat me er niet door tegenhouden

On topic; Ik ben het volledig met het commentaar van Macroshopper eens. De foto's zijn helemaal niet slecht. Ze behoeven alleen was goede nabewerking
                  www.indetailfotografie.nl

Comment

Hallo,

Als dit je eerste keer op de cross was, dan vind ik dit heel goed gedaan hoor !

'k hou wel van de sport en je kan je er als fotograaf uitleven, mooie actie vast te leggen ... volgende keer moet je ook eens bij de start gaan staan, is soms spectaculair ... dichtbij een krappe bocht is ook mooi soms ...

groeten
                    Groeten

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Macroshopper Bekijk bericht
                      Helaba.....
                      Voor mij zijn dat toch goede foto's,aan de bewerking kan nog wat bijgeschaafd worden maar 'k ben er zeker van dat dit wel in orde komt.

Thanks

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MarkEL Bekijk bericht
                        mwoah, valt mee hoor. Ik hou van ook van insectfotografie terwijl ik het feitelijk ook zeker niet zo op die beestjes heb. Eerlijk waar, ik heb serieus last van (lichte?) arachnofobie oftewel spinnenfobie, en toch schiet ik platen zoals deze. Ik durf er best redelijk dichtbij te komen maar raak serieus in paniek als zo'n beestje over mij heen loopt of te dichtbij komt Maar ik laat me er niet door tegenhouden

On topic; Ik ben het volledig met het commentaar van Macroshopper eens. De foto's zijn helemaal niet slecht. Ze behoeven alleen was goede nabewerking

Mooi foto achter die link en idd wreed - Stel je voor zo een springspin dat die op mij zou springen... dat komt echt niet goed

Qua nabewerking ... lerende ... het komt allemaal wel goed

Comment

Working...
                        X