Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Je tweede lijkt me het meeste potentieel te hebben, maar :
- iets te krappe compo, had een beetje meer ruimte moeten hebben rechts.
- en hij is toch vrij onscherp.
Nr 1. Je had waarschijnlijk niet veel keuze, maar ik vind de compo spijtig genoeg nogal druk. Verder had ik het hoofdonderwerp toch iets uit het centrum van de foto weggetrokken.
Mvg,David
[SIZE="1"]"There are always two people in every picture: the photographer and the viewer."Ansel Adams
foto 1 & 2 zijn genomen door glas, was eigenlijk al blij dat er geen weerkaatsing van mensen in het glas was, en dat er niet te veel vuile plekken op de ramen stonden.
Bij 2 had ik rechts iets meer plaats moeten laten, als dit mogelijk was (er stonden namelijk enkele mensen naast mij)
Vond ze gezien de situatie toch nog vrij scherp.....
Ik krijg echt de kriebels van imageshack.
Deze foto share dienst is gewoon tergend traag.
Er zijn zoveel andere mogelijkheden die wel genoeg bandbreedte bieden.
Dus aub neem wat anders dan imageshack zodat we hier op BD niet moeten vingerdraaien terwijl de foto aan het laden is. :rolleyes:
ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it
NEEEEEEEN, toch geen imageshack, alstublieft zeg
Grapje
Wat een verschil.
Otter zie je zelf wel wat er fout is.
Leeuw vind ik v voor mij alleen wat meer ruimte bovenaan.
Mooie scherpte, detail haar
Aapjes
compo
Rest idem als leeuw
Robby
Comment