Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Tractor

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Tractor

[verwijderd
    Last edited by Sjinouck; 15 januari 2009, 20:36.

Re: Tractor

Sierlijke eenvoud.
    http://www.knstyle.be

What doesn't kill you, will make you more strong ! ( James Hetfield )

Comment

das weeral eentje om in te kaderen he..Mooi panorama en eenvoudige compos die doen het hier altijd vind ik. Je kunt heel ver zien en de tractor staat er scherp op.
      Knap gezien van je Alex.
      Mvg, Pascal,Schoonspikke
      Als je schiet..schiet dan raak!
      500 PIXHuawei P30 PRO

Comment

Toch jammer dat deze plaat op BD minder scherp overkomt dan op mijn Flickr-account, en dat meen ik echt hoor!! Daar oogt eea veel scherper btw...vooral op groter formaat.. hoe het komt?? God knows...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sjinouck Bekijk bericht
          Toch jammer dat deze plaat op BD minder scherp overkomt dan op mijn Flickr-account, en dat meen ik echt hoor!! Daar oogt eea veel scherper btw...vooral op groter formaat.. hoe het komt?? God knows...
          Ik heb dat inderdaad ook al gemerkt dat mijn fotos uit fotbucket nie zo over komen dan in lightroom..
          Mvg, Pascal,Schoonspikke
          500 PIXHuawei P30 PRO

Comment

Hele mooie
            (in de beginnershoek?)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Brugje Bekijk bericht
              Hele mooie
              (in de beginnershoek?)

ik blijf zeer zeker in de beginnershoek, maar dat heeft zijn redenen... Zou niet graag Showcase willen vervuilen met mijn plaatjes..

Comment

Mss dat ik hem nog es omzet in zwart-wit... lijkt me ook wel fun...

Comment

Mss dat ik hem nog es omzet in zwart-wit... lijkt me ook wel fun...
                  Waar wacht je op Alex?
                  Mvg, Pascal,Schoonspikke
                  500 PIXHuawei P30 PRO

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikke Bekijk bericht
                    Waar wacht je op Alex?
                    wacht eigenlijk op de mening van de zgn. ´BD-kunstzinnige-fotografie-superworldpressphoto-winning-zilveren-camera-toppertjes-foto-bobo's-en-schitterende-foto-makers-kunstenaars-vincent-van-gogh-types, met-of-zonder-oor-rembrandt-stilleven-nachtwacht-picasso-gaugin-lovers--john-harrington-eos mkIII-canonian-hasselblatt-owners-would-want-to-be-a-rockstar-adviesjes-en met een jarenlange fotografie-ervaring of universitaire-studie-en-dikke aston-martin-rolls-royce-mercedes-bmw, die zeggen, dat het in zwart veel en veel beter kan'....

Comment

wacht eigenlijk op de mening van de zgn. ´BD-kunstzinnige-fotografie-superworldpressphoto-winning-zilveren-camera-toppertjes-foto-bobo's-en-schitterende-foto-makers-kunstenaars-vincent-van-gogh-types, met-of-zonder-oor-rembrandt-stilleven-nachtwacht-picasso-gaugin-lovers--john-harrington-eos mkIII-canonian-hasselblatt-owners-would-want-to-be-a-rockstar-adviesjes-en met een jarenlange fotografie-ervaring of universitaire-studie-en-dikke aston-martin-rolls-royce-mercedes-bmw, die zeggen, dat het in zwart veel en veel beter kan'....
                      Ik ben zo enen!!! Gaat ge hem dan nu omzetten???

Toffe foto van dixit VDB indachtig "trop is teveel en teveel is trop" ofte eenvoud siert!!
                      perman
                      canon EOS 350D, EOS 60D en een beetje glaswerk

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door perman Bekijk bericht
                        Ik ben zo enen!!! Gaat ge hem dan nu omzetten???

Toffe foto van dixit VDB indachtig "trop is teveel en teveel is trop" ofte eenvoud siert!!

zal mijn puterke es aanslingeren en er eentje in zwart wit maken!!

Comment

verwijderd
                          Last edited by Sjinouck; 15 januari 2009, 20:36.

Comment

Tof en prachtig dat ge dat zo vlug in Z/W gezet hebt, maar als ik het goe bekijk vind ik de kleurenversie beter.

Toch de moeite het even te proberen en het verschil te kunnen zien. Bedankt voor het werk welke je eraan gehad hebt.
                            perman
                            canon EOS 350D, EOS 60D en een beetje glaswerk

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door perman Bekijk bericht
                              Tof en prachtig dat ge dat zo vlug in Z/W gezet hebt, maar als ik het goe bekijk vind ik de kleurenversie beter.

Toch de moeite het even te proberen en het verschil te kunnen zien. Bedankt voor het werk welke je eraan gehad hebt.

hoi!! vond de kleurenversie ook beter hoor.. omzetting is slechts 5 minuutjes werk, dus dat valt wel mee..groetjes en THX voor het bekijken!!

Comment

Working...
                              X