[verwijderd
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Tractor
Collapse
X
-
-
Re: Tractor
Oorspronkelijk geplaatst door Sjinouck Bekijk berichtToch jammer dat deze plaat op BD minder scherp overkomt dan op mijn Flickr-account, en dat meen ik echt hoor!! Daar oogt eea veel scherper btw...vooral op groter formaat.. hoe het komt?? God knows...
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Brugje Bekijk berichtHele mooie
(in de beginnershoek?)
ik blijf zeer zeker in de beginnershoek, maar dat heeft zijn redenen... Zou niet graag Showcase willen vervuilen met mijn plaatjes..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sjinouck Bekijk berichtMss dat ik hem nog es omzet in zwart-wit... lijkt me ook wel fun...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikke Bekijk berichtWaar wacht je op Alex?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sjinouck Bekijk berichtwacht eigenlijk op de mening van de zgn. ´BD-kunstzinnige-fotografie-superworldpressphoto-winning-zilveren-camera-toppertjes-foto-bobo's-en-schitterende-foto-makers-kunstenaars-vincent-van-gogh-types, met-of-zonder-oor-rembrandt-stilleven-nachtwacht-picasso-gaugin-lovers--john-harrington-eos mkIII-canonian-hasselblatt-owners-would-want-to-be-a-rockstar-adviesjes-en met een jarenlange fotografie-ervaring of universitaire-studie-en-dikke aston-martin-rolls-royce-mercedes-bmw, die zeggen, dat het in zwart veel en veel beter kan'....Gaat ge hem dan nu omzetten???
Toffe foto van dixit VDB indachtig "trop is teveel en teveel is trop" ofte eenvoud siert!!perman
canon EOS 350D, EOS 60D en een beetje glaswerk
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door perman Bekijk berichtIk ben zo enen!!!Gaat ge hem dan nu omzetten???
Toffe foto van dixit VDB indachtig "trop is teveel en teveel is trop" ofte eenvoud siert!!
zal mijn puterke es aanslingeren en er eentje in zwart wit maken!!
Comment
-
Tof en prachtig dat ge dat zo vlug in Z/W gezet hebt, maar als ik het goe bekijk vind ik de kleurenversie beter.
Toch de moeite het even te proberen en het verschil te kunnen zien. Bedankt voor het werk welke je eraan gehad hebt.perman
canon EOS 350D, EOS 60D en een beetje glaswerk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door perman Bekijk berichtTof en prachtig dat ge dat zo vlug in Z/W gezet hebt, maar als ik het goe bekijk vind ik de kleurenversie beter.
Toch de moeite het even te proberen en het verschil te kunnen zien. Bedankt voor het werk welke je eraan gehad hebt.
hoi!! vond de kleurenversie ook beter hoor.. omzetting is slechts 5 minuutjes werk, dus dat valt wel mee..groetjes en THX voor het bekijken!!
Comment
Comment