Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
De tweede is heel leuk met dat vogeltje en dat op 72 mm Die beestjes moeten wel al serieus uitgehongerd zijn. Alleen had ik een iets kleiner diafragma gebruikt (groter f-nummer) Je sluitersnelheid was daar groot genoeg voor. Nu storen de onscherpe takjes een beetje.
Voor met een Panasonic bridge camera zijn deze zeker niet slecht, in de compo van de eerste zit een mooie diagonaal, enkel zou ik een kleiner diafragma gebruikt hebben voor een grotere scherptediepte.Idem voor de tweede.
Je kunt alleen tijd verspillen als je vergeet ervan te genieten www.cromagnonman.be
Vind de keluren zeer mooi hoor en het vogeltje geeft een mooi detail eraan..Ik vind alleen de takken wat te overheersend maar dan kan natuurlijk niet anders..
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
Het ijs is mooi wit zoals het hoort, maar de lucht is vlammend blauw, veel te fel. Beetje lichter maken en saturatie wat verminderen, dan oogt het natuurlijker.
Comment