Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Dat is al een respectabele leeftijd, amai!
Leuke foto's trouwens. Een rustigere achtergrond mocht inderdaad wel. Bij de foto van de kat kon dat bijvoorbeeld door een halve meter naar links te gaan zodat die paal niet in beeld zat.
Doe zo verder zou ik zeggen
Fuji S5 Pro ~ Nikon AF-S 12-24mm F 4.0 ~ AF-S 16-85mm F 3.5-5.6 VR ~ AF-D 80-200mm F 2.8 ~ Lightroom & RAW-only vanaf dag één
tjah je kan moeilijk een slapende hond verleggen he
mooie plaatjes, maar ik vind persoonlijk je logo met je naam rechtsonder een beetje storend met die kleurtjes.
geupgrade naar Nikon D80, Nikkor 18-200 , Velbon CX-560
Thanx voor de reakties.
Ja, met dieren is het net het moment vastleggen en hopen op zo weinig mogelijk storende elementen in de buurt.
Photoshoppen kan ook nog, maar was effe curieus op eventuele tips die ik nog kan gebruiken.
P.S. probeersel logootje zal ik maar weglaten in de toekomst.
Goed programma trouwens die BDSizer
Fonz in het water is met de 17-85 IS USM getrokken en de ander twee nog met de standaard kitlens 18-55 IS
ik vind ze alle drie goed
goede scherpte op de juiste plaats
in het vervolg op de achtergrond letten maar als je hier een tjidje op het forum zit let je er wel op, geloof mij
goed gedaan
met welke lens?
Thanx Frie, de foto's waren getrokken met de kitlens EFS 18-55 IS, enkel de waterfoto is met de EFS 17-85 IS USM getrokken.
Ja, die achtergronden en kadreren, dat komt nog wel in orde.
Ben ook nog volop aan 't experimenteren met ons nieuwe toestel.
Het fijne aan digitaal is dat je nu direct resultaat ziet i.p.v. analoog te wachten tot je fimpje ontwikkeld was, wat later de instellingen per foto vergelijken met een papiertje ernaast waarop je sluitertijd en diafragma stond genoteerd.
Heb sinds een paar dagen de EFS 55-250 IS in bezit en ga van 't weekend nog eens wat uitproberen. Hoop later nog wat beter lenswerk aan te schaffen maar eerst staat er nog een flitser op 't verlanglijstje.
Comment