Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Kat en Hond

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Kat en Hond

Onze kat van 21 jaar, jawel.

Onze Fonz zijn favoriete sport.

Nadien is hij dan ook uitgeteld.
    Last edited by ForzaGuzzi; 29 augustus 2008, 17:05. Reden: storend logo verwijderd en naam buiten foto geplaatst

Re: Kat en Hond

Mooie plaatjes van je huisdieren.
    Laatste is mijn favoriet, wel jammer van de iewat rommelige storende achtergrond.
    Mvg. Renzowoef
    Canon 400D, EF 55-200mm, EFS 18-55mm, 50 mm 1.8, sigma10-20mm, soligor tussenringenset

Comment

Dat is al een respectabele leeftijd, amai!
      Leuke foto's trouwens. Een rustigere achtergrond mocht inderdaad wel. Bij de foto van de kat kon dat bijvoorbeeld door een halve meter naar links te gaan zodat die paal niet in beeld zat.
      Doe zo verder zou ik zeggen
      Fuji S5 Pro ~ Nikon AF-S 12-24mm F 4.0 ~ AF-S 16-85mm F 3.5-5.6 VR ~ AF-D 80-200mm F 2.8 ~ Lightroom & RAW-only vanaf dag één

Comment

tjah je kan moeilijk een slapende hond verleggen he
        mooie plaatjes, maar ik vind persoonlijk je logo met je naam rechtsonder een beetje storend met die kleurtjes.
        geupgrade naar Nikon D80, Nikkor 18-200 , Velbon CX-560

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Desnelders Bekijk bericht
          mooie plaatjes, maar ik vind persoonlijk je logo met je naam rechtsonder een beetje storend met die kleurtjes.
          Ook mijn mening

Comment

Thanx voor de reakties.
            Ja, met dieren is het net het moment vastleggen en hopen op zo weinig mogelijk storende elementen in de buurt.
            Photoshoppen kan ook nog, maar was effe curieus op eventuele tips die ik nog kan gebruiken.
            P.S. probeersel logootje zal ik maar weglaten in de toekomst.
            Goed programma trouwens die BDSizer
            Fonz in het water is met de 17-85 IS USM getrokken en de ander twee nog met de standaard kitlens 18-55 IS

Comment

Voor mij de laatste foto is mooi vaa kleur en scherpte ,en daarna foto 2 ,omdat de hond in een speels natuurlijke omgeving zich bevindt .

groetjes

Ardesign
              Nikon D90 en Nikon D200 met flasch en natuurlijk paar lenskens en veel te zware rugzak .

Comment

ik vind ze alle drie goed
                goede scherpte op de juiste plaats
                in het vervolg op de achtergrond letten maar als je hier een tjidje op het forum zit let je er wel op, geloof mij
                goed gedaan
                met welke lens?
                mvg Wilfried

7D - 15 85is - 100L is macro - 2witte buizen 70-200L+100-400L

Comment

Thanx Frie, de foto's waren getrokken met de kitlens EFS 18-55 IS, enkel de waterfoto is met de EFS 17-85 IS USM getrokken.
                  Ja, die achtergronden en kadreren, dat komt nog wel in orde.
                  Ben ook nog volop aan 't experimenteren met ons nieuwe toestel.
                  Het fijne aan digitaal is dat je nu direct resultaat ziet i.p.v. analoog te wachten tot je fimpje ontwikkeld was, wat later de instellingen per foto vergelijken met een papiertje ernaast waarop je sluitertijd en diafragma stond genoteerd.
                  Heb sinds een paar dagen de EFS 55-250 IS in bezit en ga van 't weekend nog eens wat uitproberen. Hoop later nog wat beter lenswerk aan te schaffen maar eerst staat er nog een flitser op 't verlanglijstje.

Comment

toch is die kitlens scherp, het ligt niet altijd aan het materiaal hé
                    mvg Wilfried

7D - 15 85is - 100L is macro - 2witte buizen 70-200L+100-400L

Comment

Working...
                    X