Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Mijn eerste model

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Mijn eerste model

Wegens de extreme interesse voor het onderwerp 'fotografie', bij een club gegaan. 1 week later toevallig een studio shoot met o.a. deze fotos. Ondertussen alweer enkele maanden terug doch ...
    Graag jullie mening / kritiek.
    Ik kan tegen een stootje en wil leren.

De scheur in de muur moet inderdaad nog een beetje weggewerkt worden met Photoshop.

.-≈° BD1188BE °≈-: Canon 5D met een goedgevulde gLascontainer.
    ***[ Also visit the BelgiumDigital Challenge @ http://challenge.belgiumdigital.com ]***

Re: Mijn eerste model

de scheur? En de schaduw dan?
    Voor mij de tweede. Betere belichting en geen zichtbare vignettering (?) zoals bijde eerste.Of heb je er zelf een beetje aan gesleuteld? De hoek rechtsboven is precies wel lichter...
    Foto's tonen niet de werkelijkheid, maar de werkelijkheid van de fotograaf.
    www.musicinframe.be

Comment

De neusschaduw op het aangezicht verbrodt een beetje het eerste plaatje. Op te lossen door het plaatsen van een wit reflectiescherm aan de rechterkant van het model (links op de foto).
      De tweede vind ik helemaal niet goed belicht, omdat het model met de arm zichzelf onttrekt aan het licht.
      Scherpte is aanvaardbaar maar niet optimaal. Compo's en poses vind ik wel goed.

Comment

Bij de eerste foto komt haar rechteroog wel zéér griezelig uit die zware slagschaduw.

Foto twee is voor mij ook technisch de beste.
        Daar stoort mij echter ook de schaduw van de arm op het gelaat en vooral het onevenwicht in de kleding (mouwen).
        Vriendelijke groet,

Jos

Comment

Het zijn allemaal juiste puntjes die mijn voorgangers aanhalen, Maar voor een eerste maal is dit zeker niet al te slecht, doe zo verder en je komt er snel.
          Vriendelijke groeten,Raf

www.rafvandenbogaert.be

Comment

Working...
          X