Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
De kunst van de compositie zit hem in het weglaten van het overbodige.
Technisch (focus, belichting ... ) niet slecht, maar de compositie is veel te druk.
"De kunst van de compositie zit hem in het weglaten van het overbodige.", ik begrijp u maar hoe krijg ik dit beeld zonder het overbodige, 's avonds of bij lange tijd exposeer?
Oorspronkelijk geplaatst door DANIELDEBOECKBekijk bericht
"De kunst van de compositie zit hem in het weglaten van het overbodige.", ik begrijp u maar hoe krijg ik dit beeld zonder het overbodige, 's avonds of bij lange tijd exposeer?
Misschien 3 seconden wachten tot de bus gepasseerd is ?
Ik had het er nog niet zolang geleden over met iemand van BD die ik kwalitatief zeer hoog inschat en ik ga hier verder niet veel meer woorden meer aan vuilmaken maar dit soort foto's doen me denken aan provocerend gedrag.
Oorspronkelijk geplaatst door DANIELDEBOECKBekijk bericht
- In dit geval zou ik de hoek veel nauwer nemen om een groot deel van de rechterkant niet mee op de foto te hebben.
- Even wachten tot de bus weg is.
- Het standpunt zo laag mogelijk houden.
- Zwart-wit overwegen, kleur geeft hier niet veel meerwaarde aan de foto.
Ik ken deze plaats maar al te goed. Je moet er echt je tijd nemen.
dat is geen update....dat is een andere foto.
Wat je doet is niet grappig, eerder pathetisch trolgedrag. Je wilt het niet kunnen, en wij bekijken het eerder schouderophalend...tot het eens stopt
" Even wachten tot de bus weg is.
- Het standpunt zo laag mogelijk houden.
- Zwart-wit overwegen, kleur geeft hier niet veel meerwaarde aan de foto.
Ik ken deze plaats maar al te goed. Je moet er echt je tijd nemen."
ik heb gedaan wat LaGrande mij aanrader, ik hoefde niet eens 3 seconden wachten voor bus, kijk goed dan zal je zien wat er gebeurd is.
Comment