Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Ik zag 'Ready for take-off' staan dus ik dacht hier moet iets met beestjes te zien zijn, haha.....
Ik zie nu dat het om een ruimteschip-achtig station gaat die je net op tijd hebt kunnen vastleggen voordat het station het luchtruim koos....
Mooi in beeld gebracht hoor
Ps omdat het om het station gaat vroeg ik mij af of het geen optie was om achter die plantenbak te gaan staan zodat deze niet in beeld komt?
Natuurlijk kon ik voor de bloembak gaan staan maar ik heb die er wel bewust bijgenomen om extra diepte in het beeld te leggen.
Mijn ervaring is dat - zeker bij fotografie met breedhoek - een element in de voorgrond nooit misstaat.
Heb dat ooit ergens gelezen in een boek - en ik probeer dat zoveel mogelijk toe te passen.
Dank voor jullie visie
Peter
Comment