Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Dank voor je reactie. Het is een stedelijke omgeving, en ik wilde niets méér dan de drie huisjes.
OK, maar de bewerking maakt de foto zeker niet beter, en zorgt voor afleiding van je onderwerp.
Er klopt niets meer, noch perspectief (de naar binnen gerichte gevels van de buitenste huizen), noch kleuren, noch...
De drie huisjes, in een gewone foto, op het juiste moment gemaakt, dat zou ik leuk vinden.
Er kjlopt niet meer... kijk daar be3grijp ik nou helemaal niks van.
De lenscorrectie is in Photoshop gecorrigeerd, de lijnen zijn recht gezet. en dan klopt er ineens niks meer haha doe me een lol zeg....
De nabewerking met kleurtoevoeging en glow daar hou je van of niet, ik respecteer andermans mening daarover. Maar als dan wordt gezegd 'verkeerde nabewerking' dan ook moet ik lachen. Wie maakt dat eigenlijk uit? De fotograaf bepaalt, en je mag het mooi vinden of niet. Maar zo'n dooddoener.... tsjeeminee, geen wonder dat er hier op Bd zo veel weglopen....
Ja Jan, als de fotograaf de foto zo bedoeld heeft als-ie hem hier instuurt, is het sowieso een goede foto.
Als hij er zelf niet achterstaat, of twijfelt, kan hij beter niet plaatsen.
Toen ik aan deze foto begon, wilde ik dit eindresultaat krijgen. Dat is gelukt.
Alle zeurpieten ten spijt dus ....
Thanks.
Ja Jan, als de fotograaf de foto zo bedoeld heeft als-ie hem hier instuurt, is het sowieso een goede foto.
Als hij er zelf niet achterstaat, of twijfelt, kan hij beter niet plaatsen.
Toen ik aan deze foto begon, wilde ik dit eindresultaat krijgen. Dat is gelukt.
Alle zeurpieten ten spijt dus ....
Thanks.
Als iemand anders er een ander mening op na houdt, is hij dus een zeurpiet...
Ik heb er totaal geen probleem mee dat jij dit een goeie foto vindt,
maar daarom moet ik hem niet goed vinden.
...De nabewerking met kleurtoevoeging en glow daar hou je van of niet, ik respecteer andermans mening daarover. Maar als dan wordt gezegd 'verkeerde nabewerking' dan ook moet ik lachen. Wie maakt dat eigenlijk uit? De fotograaf bepaalt, en je mag het mooi vinden of niet. Maar zo'n dooddoener.... tsjeeminee, geen wonder dat er hier op Bd zo veel weglopen....
Je zwarte takken geven licht af, tedju... done. Niet dramatisch doen aub. Gewoon een beetje discreter algemene filters gebruiken; lijkt me nochtans goede raad.
Comment