Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Ik ga Jos hier bijstaan, de roze gloed met het blauw vloekt een beetje. Ik word ook een beetje duizelig van de lucht. Voor mij dus een iets mindere foto
Waar is dit ergens? Ben al lang op zoek naar een plaats waar je deftige foto's kan nemen van industrie en waar de belichting goed zit...
Dank bij voorbaat
Alles wat voor het vastleggen zorgt kan iedereen hebben, maar denken dat het dan vanzelf gaat is roekeloos en dom.
Waar is dit ergens? Ben al lang op zoek naar een plaats waar je deftige foto's kan nemen van industrie en waar de belichting goed zit...
Dank bij voorbaat
dit is duinkerke, prachtige omgeving met zware industrie maar ook stevig bewaakt. Ik werd al weggejaagd voor ik goed en wel toekwam maar opgeven staat niet in mijn woordenboek
SCHITTERENDE FOTO! De belichting is prachtig, de kleuren zijn schitterend en de details zijn super. Dit is echt een foto naar mijn smaak. Schitterend werk...daar kan ik niet genoeg van krijgen!
9.8. Smiley-gebruik Smilies zijn leuk en vaak ook nuttig om emoties weer te geven, iets wat anders vrij moeilijk is via een medium als het internet. Gebruik ze echter wel met mate, 10 smilies achter elkaar is nergens goed voor. Let hier dus voor op. Ook is het belangrijk de juiste smilies te gebruiken. Verkeerd smiliegebruik zorgt er al gauw voor dat je verkeerd begrepen wordt. Als je niet vertrouwd bent met smilies, gebruik ze dan niet.
...maar blijkbaar zijn ze goedkoop van 't jaar, ondanks de crisis .
Mijn mening van 10 maart over deze foto ga 'k niet meer herzien hoor !
Moet ik zelf bakker zijn om een mening te hebben over het brood van mijn bakker?
Oók wandelen met GPS?
Comment