Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Beklichting en kleuren zijn perfect, maar waarom heb je voor schuine opnamen gekozen?
Gewoon recht toe recht aan had eerlijker beelden gegeven, die de verlatenheid van de nacht benadrukten.
Nu tracht je er een dynamiek in te leggen waar geen aanleiding voor is.
De eerste is echt een goede foto. De ghost-truck is zeer knap.
De derde ziet er ook echt goed uit, kleuren zijn echt mooi, maar er gebeurt minder op de foto.
Met de tweede heb ik eigenlijk nix, technisch gezien een hele mooie foto, maar absoluut niet boeiend.
In de 1e en 3e stoort het scheve mij niet zo, in de tweede wel.
Origineel, zoveel is zeker!
De tweede foto is voor mij de mindere van de drie, er zitten geen verrassingen in zoals in de andere beelden.
De fantasietjes van de derde foto zijn leuk, maar ik kies de eerste foto als beste van de reeks, die timing moet perfect geweest zijn.
Dit smaakt naar meer...
Prachtig reekske met toch wel Foto 3 als de grote uitschieter...
De eigenaardige kleurlijnen bovenaan in het beeld maken de foto pas sterk....maar goed dat je eventjes bent gaan rondlopen met uw statief.
En het schuine opnamestandpunt storen mij hier helemaal niet...het versterkt misschien wel...het beeld.
"Te laat komen is gebrek aan respect, niet aan tijd"
Vind t weeral een mooie reeks hoor!!
2 is dan miss de iets mindere
maar 1 en 3 vindk zeker weten geslaagd!! en het schuine stoort me ook helemaal niet, vind t net iets hebbe!!
Comment