Leegstaand gebouwke in het Gentse.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
wasbak fabriek
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: wasbak fabriek
een passende bewerking toegepast hier.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
-
Idd zeer passend in beeld gebracht en bewerkt
Ik vraag me bij zo'n foto's altijd af waar het ergens ligt en hoe je erop komt om daar binnen te trekken. Dit is in het Gentse en dus zou ik het misschien ook wel kennen?!1D MkIIN | EF 24-70 f/2,8 L USM | EF 70-200 f/4 L USM | EF 100-400 f/4,5-5,6 L USM IS | 430EX | backpack full of ammo
Comment
-
da ligt nietver van de oprit naar den E17 enzo. als ge van 't citadel komt de baan volgen naar den E17 maar dan onder da brugske en dan direct naar rechts. Daar staat een groot leegstaand fabrieksgebouw. Ik ga der allesinds nietmeer naartoe want er wordt daar veel gestolen en veel bendekes die daar rondlopen, vindek niet echt tof. enja tmag eig ook niet héD7000
Comment
-
Jup... 'k ken die buurten daar wel een bekke.
Er waren tot voor kort ook nog leuke gebouwen aan de Drongensesteenweg (tussen Rooigemlaan en Watersportbaan), maar die worden nu met de grond gelijk gemaakt
Heb er her en der wel nog een paar gespot (misschien ga ik er wel eens heen), maar die hou ik voorlopig voor mij1D MkIIN | EF 24-70 f/2,8 L USM | EF 70-200 f/4 L USM | EF 100-400 f/4,5-5,6 L USM IS | 430EX | backpack full of ammo
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door apa Bekijk berichtJup... 'k ken die buurten daar wel een bekke.
Er waren tot voor kort ook nog leuke gebouwen aan de Drongensesteenweg (tussen Rooigemlaan en Watersportbaan), maar die worden nu met de grond gelijk gemaakt
Heb er her en der wel nog een paar gespot (misschien ga ik er wel eens heen), maar die hou ik voorlopig voor mij
Voor uw eigen houden? das niet lief eej! share the wisdom. Kdoe niets liever dan in leegstaande fabriekspanden rond te lopen en foto's te trekken.D7000
Comment
-
-
Heel erg goed.
PS : kijk allemaal eens naar de vignettering die hier hoegenaam NIET stoort maar het beeld juist versterkt
Comment
Comment