Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

wasbak fabriek

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• wasbak fabriek

Leegstaand gebouwke in het Gentse.
    D7000

Re: wasbak fabriek

een passende bewerking toegepast hier.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Idd zeer passend in beeld gebracht en bewerkt

Ik vraag me bij zo'n foto's altijd af waar het ergens ligt en hoe je erop komt om daar binnen te trekken. Dit is in het Gentse en dus zou ik het misschien ook wel kennen?!
      1D MkIIN | EF 24-70 f/2,8 L USM | EF 70-200 f/4 L USM | EF 100-400 f/4,5-5,6 L USM IS | 430EX | backpack full of ammo

Comment

da ligt nietver van de oprit naar den E17 enzo. als ge van 't citadel komt de baan volgen naar den E17 maar dan onder da brugske en dan direct naar rechts. Daar staat een groot leegstaand fabrieksgebouw. Ik ga der allesinds nietmeer naartoe want er wordt daar veel gestolen en veel bendekes die daar rondlopen, vindek niet echt tof. enja tmag eig ook niet hé
        D7000

Comment

Jup... 'k ken die buurten daar wel een bekke.

Er waren tot voor kort ook nog leuke gebouwen aan de Drongensesteenweg (tussen Rooigemlaan en Watersportbaan), maar die worden nu met de grond gelijk gemaakt

Heb er her en der wel nog een paar gespot (misschien ga ik er wel eens heen), maar die hou ik voorlopig voor mij
          1D MkIIN | EF 24-70 f/2,8 L USM | EF 70-200 f/4 L USM | EF 100-400 f/4,5-5,6 L USM IS | 430EX | backpack full of ammo

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door apa Bekijk bericht
            Jup... 'k ken die buurten daar wel een bekke.

Er waren tot voor kort ook nog leuke gebouwen aan de Drongensesteenweg (tussen Rooigemlaan en Watersportbaan), maar die worden nu met de grond gelijk gemaakt

Heb er her en der wel nog een paar gespot (misschien ga ik er wel eens heen), maar die hou ik voorlopig voor mij
            jah da was Artifex, daar heb ik nog foto's gaan trekken, maar was al beetje te ver in "ontbinding" naar mijn goesting.
            Voor uw eigen houden? das niet lief eej! share the wisdom. Kdoe niets liever dan in leegstaande fabriekspanden rond te lopen en foto's te trekken.
            D7000

Comment

mooie, sfeervolle bewerking.

Comment

Heel erg goed.

PS : kijk allemaal eens naar de vignettering die hier hoegenaam NIET stoort maar het beeld juist versterkt
                "I tried to shoot rulers, but my printer has some serious backfocus "

http://supermasj.zenfolio.com

Comment

Working...
                X