Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Greipel André in Binckbank tour
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
-
Re: Greipel André in Binckbank tour
Oorspronkelijk geplaatst door blauwzwart Bekijk berichtDie regen geeft wel iets extra aan de foto - knap
Peter
Comment
-
Mooi beeld met die regen, maar scherpte ligt niet juist.... Jammer
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door GregoryVG. Bekijk berichtMooi beeld met die regen, maar scherpte ligt niet juist.... Jammer
Helm lijkt anders ook wel redelijk scherp
De ogen dan net weer wat minder - maar eig kan dat niet
Moeilijk te beoordelen
Petermijn website : klik
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door blauwzwart Bekijk berichtDie regen geeft wel iets extra aan de foto - knap
Peter
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door crosser Bekijk berichtJa jongens, was wel niet makkelijk mer dat weer. Had al een iso van 1000 met een crop camera en kon dan max een sluiter halen van 640 op diafragma 3.2.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door GregoryVG. Bekijk berichtNiemand zegt dat het makkelijk is Marc, maar je post in SC dus dan mogen de mindere details ook gemeld worden toch? Je ziet duidelijk dat de schouder wel scherp is en het aangezicht scherpte mist. Dat kan gebeuren, maar daarom moeten we het toch niet verzwijgen?
ik heb zeker geen probleem met de commentaar. laat maar afkomen , misschien leer ik er nog uit.
Comment
-
Sjieke foto Marc. De kleuren, regen en weerkaatsing op helm en shirt zijn zeer mooi.
Met Viveza kan je rondom de ogen wat helderder maken, meer structuur geven en minder schaduw en dan komen ze er scherper uit vind ik.Last edited by Vropa; 12 augustus 2017, 11:06.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vropa Bekijk berichtSjieke foto Marc. De kleuren, regen en weerkaatsing op helm en shirt zijn zeer mooi.
Met Viveza kan je rondom de ogen wat helderder maken, meer structuur geven en minder schaduw en dan komen ze er scherper uit vind ik (ten laatste morgenavond haal ik deze foto weg, of zo snel mogelijk als je dat wil).
Comment
Comment