Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Porsche duel

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Porsche duel

Afgelopen weekend naar Spa geweest, meer foto's op de site!

Grts, Spikke!
    www.rallyandraces.com

Re: Porsche duel

mooi, ben ook eens op de site gaan piepen waar weer een aantal fantastische fotos en met name pannings staan
    nikon coolpix s9100

Comment

Mooi actie shot Stijn.
      Mvg, Pascal,Schoonspikke
      Als je schiet..schiet dan raak!
      500 PIXHuawei P30 PRO

Comment

Knappe Reeks !!!

Comment

Een mooi beeld en knappe actie tussen de twee Porsches ... maar door de sluitertijd van 1/50 en deze hoek tegenover de wagens is enkel het nummer op de witte Porsche echt scherp.

Nu ik weet dat sommige dit dan een 'dynamisch' beeld vinden ... maar ik niet eerlijk gezegd. Ik heb respect voor het feit dat je op 70mm met een 5dII op 1/50e zo'n beeld kan maken ... maar als hij echt loodrecht voor je camera zou staan dan is ie op 1/50e helemaal scherp, en dan zou ik het een supershot vinden.

Dit is net voordat ze aan de dubbele bocht voor de pitlane komen denk ik ? En volgens de Exif sta je op 23m afstand ... ik zou net iets langer gewacht hebben en een loodrechte panning gemaakt hebben ... maar dat is zo'n klassiek shot dat deze hoek eigenlijk mooier is ... maar ik zie graag wat meer scherp van de wagen
          Fotografie - Tutorials - Schaalmodellen
          Ik doe het met Canon gLas van 24 tot 400mm op FF en enkele lichtpuntjes ...

Comment

Working...
          X