Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
heel mooi op de plaat gelegd.
de snelheid zie ik wel terug in het voorwiel, het profiel is namelijk vaag en daarbij vind ik net deze foto zo knap, in de rest van de foto valt het niet zo op.
simpelweg
waar is deze genomen als ik vragen mag?
ook van een niet zo spectaculaire soesrijder
Perfecte foto.
Mooi verhaal dat je er bij vertelde op het werk ook....
Stinos
(Ellentrikker opt fabriek)
Dat verhaal zou ik ook weleens willen weten
Foto is inderdaad goed gelukt. Vind het wel raar, lijkt net alsof de knie de grond helemaal raakt en de motor stil staat. Maar ondanks zeker wel geslaagde foto
''De camera is een instrument dat de mensen leert kijken zonder camera'' Nikon D50, Tamron 28-75mm F2.8 , Panasonic DMC-FZ5
Omdat theFonz blijkbaar nogal lang op zich laat wachten zal ik snel antwoorden.
theFonz was op weg naar een kennis waar hij een paar foto's ging afleveren die hij getrokken had voor hen. Onderweg kwam hij op een echt verlaten stuk straat een moto tegen. theFonz laat hem stoppen en samen beslissen ze een shootje te doen. Zo gezegd zo gedaan. Wat later op de dag passeert theFonz opnieuw op die plaats waar hij terug die moto zag ..... dacht hij. Fonz doet alle moeite van de wereld om deze te laten stoppen maar begrijpt niet waarom hij zo moeilijk doet (maar dan moet je zijn gebaren zien hè ) Eenmaal tot stilstand gekomen vraagt theFonz of die gast nu nog steeds aan het "racen" is .... maar die vent weet van niks. theFonz begrijpt er niets meer van , wat blijkt als de bestuurder zijn helm afneemt. Dit is een andere man ..... rijdend op dezelfde moto in het zelfde pak. Dus met deze man weer maar een shootje gedaan.
Toch leuk verhaaltje ... niet? Hoe een verhaal vol toeval toch mooie fotokes kan opleveren hè ......
Omdat ik 3giga aan foto's (RAW!) aan't verwerken was heb ik blijkbaar het een en ander gemist...... Hier volgt het verhaal......
Ik was op weg naar mijn ouders om (macrofoto's) af te leveren voor kennissen van ons toen ik deze (zie foto bovenaan) Suzuki-rijder tegenkwam. Omdat zijn helm en kleding opvielen en in perfecte harmonie waren vond ik het wel interessant om hem op de foto vast te leggen, maar tja hij kruiste mijn pad en weg was hij....tot op het moment dat ik hem in mijn binnenspiegel zag keren en mij terug achterna komen....Snel (bijna te laat) mijn venster laten zakken en net nog één hand kunnen buitensteken. Hij kneep zijn remmen dicht denkende dat ik een agent in burger was (wat niet zo is). Heb hem aangesproken, klikte direct en welgeteld 2 minuten later stond deze foto op mijn Extreme III. Aangezien dit op de openbare weg genomen is heb ik hem wel gevraagd de wegcode te respecteren (een MOD is toch ook een beetje de agent van dit forum ).
Daarna naar mijn ouders gereden en een uurtje later terug naar huis.....ware het niet dat ik op identiek dezelfde plaats dezelfde persoon tegenkom, tenminste dat dacht ik........Hem aangesproken met "hey ben je hier nu nog altijd aan het rijden" en aan zijn reactie te zien kon hij niet goed volgen. Ondanks aandringen vanmijnentwege kwam er weinig reactie en het helmvizier bleef dicht. Pas toen kreeg ik in de gaten dat het iemand anders was, heb mijn camera uit de auto gehaald en hem de foto's die een uurtje ervoor genomen waren laten zien. Toen ging het vizier wel open (lol) en heb ben ik opnieuw aan de slag moeten gaan met de camera. De tweede bleek dan ook iemand te zijn die op hetzelfde bedrijf werkt als ik. Kortom, 't was ontzettend leuk, maar het heeft een tijdje geduurd voor ik het zelf helemaal kon geloven......de ene heet Chris en de andere Kris, wel twee nieuwe vrienden gemaakt......en to be continued want de (eerste) Suzuki-rijder heeft al titanium sliders gekocht en wil het dolgraag nog eens overdoen.........en ik denk jij ook wel hé Kris (BD username "Vin"= de tweede Suzukirijder). Normaal gezien zijn ze ondertussen (via mij) met mekaar in contact gekomen........
Hier een foto van de tweede rijder, ik weet het.....er is buiten de helm nog verschil (richtingaanwijzers) maar dat had ik in het begin niet opgemerkt..........
Comment