Net gevonden en ter uwer informatie
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Golden hour/Gouden uur
Collapse
X
-
-
Re: Golden hour/Gouden uur
Leuke site, maar ben ik da nu of staat de verdeling dag/nacht op die kaart fout. Hoe kan het nog nacht zijn in een land dat drie uur voor licht op ons?
mvg
Thomas
-
De kaart rechts bedoel je ?
Je hebt toch ons land ingegeven ?
Als je dit hebt gedaan en bekijkt/gestudeerd dan het diagram onderaan kom ik bijvoorbeeld voor vandaag tot 6:01 - 7:19 (je moet je muispointer over de grafiek scrollen en dan geeft de site het gouden uurtje aan). Zelfs het zogenaamde blauwe uurtje wordt aangegeven (achteraan de grafiek, Sunset).
De kaart bovenaan rechts is inderdaad niet echt correct (maar irrelevant)Nikon D90 met Nikkor 50 f1.8, Nikkor 18-200mm VR, Nikkor 70-300 VR, Tamron 17-50 2.8, Sigma 70-200 2.8
Comment
-
Idd die kaart dat niet relevant is, maar vreselijk storend. Voor de rest wel handig.
Grtz
Thomas
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Si_Burnout Bekijk berichtLeuke site, maar ben ik da nu of staat de verdeling dag/nacht op die kaart fout. Hoe kan het nog nacht zijn in een land dat drie uur voor licht op ons?Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Makke Bekijk berichtVriendelijke groet,
Jos
Comment
-
Comment