Voor mijn studiofoto's wil ik graag een eigen achtergrond maken, b.v. een tekening van een vlinder die dan licht te zien is.
Nu heb ik al gekeken op website voor foto behang ed.
Maar het is de bedoeling dat het echt op mijn papier geplakt/bevestigd wordt anders ben ik alleen portret-gebonden.
Ik heb een offerte opgevraagd bij een bedrijf wat fotobehang maakt, met ook stickers. Maar jee, wat is dat duur...
250 euro excl. btw voor een maat van 1.30x3.00m.
Vind het echt veel geld.
Iemand enig idee of er mogelijkheden zijn, zo ja hoe en wat de kosten zijn? Ik wil zelf de file aan kunnen leveren.
Heeft er anders iemand tips?
Ik vind zoiets mooi om te gebruiken bij kinderen (ik heb b.v. binnenkort een shoot voor een kinderkledingwinkel, zomercollectie, dan is het mooi zoiets te gebruiken).
Je bent zo gebonden aan de standaard egale achtergronden.
Ja ik weet, ik kan wel wat shoppen, maar dat geeft zoveel extra werk.
Nu heb ik al gekeken op website voor foto behang ed.
Maar het is de bedoeling dat het echt op mijn papier geplakt/bevestigd wordt anders ben ik alleen portret-gebonden.
Ik heb een offerte opgevraagd bij een bedrijf wat fotobehang maakt, met ook stickers. Maar jee, wat is dat duur...
250 euro excl. btw voor een maat van 1.30x3.00m.
Vind het echt veel geld.
Iemand enig idee of er mogelijkheden zijn, zo ja hoe en wat de kosten zijn? Ik wil zelf de file aan kunnen leveren.
Heeft er anders iemand tips?
Ik vind zoiets mooi om te gebruiken bij kinderen (ik heb b.v. binnenkort een shoot voor een kinderkledingwinkel, zomercollectie, dan is het mooi zoiets te gebruiken).
Je bent zo gebonden aan de standaard egale achtergronden.
Ja ik weet, ik kan wel wat shoppen, maar dat geeft zoveel extra werk.
Comment