Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Zwart Wit omzetting in Photoshop Elements 5.0

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Zwart Wit omzetting in Photoshop Elements 5.0

Ik zie hier op dit forum regelmatig prachtige zwart-wit foto's, onder meer van baby's.

Ik ben een leek in Photoshop en kijk altijd met een beetje spijt naar deze prachtige ZW-foto's omdat ik het gevoel heb in Elements niet die nuances te bekomen van een mooie zwart-wit foto. Mijn vrouw zal in augustus opnieuw bevallen en ik heb me voorgenomen wel degelijk zwart-wit omzettingen van onze nieuwkomer te maken.

Is dit mogelijk in Elements of is het toch beter voor de CS2 versie te gaan en een cursus te volgen ergens?

Hartelijk dank voor iedere tip!!

Re: Zwart Wit omzetting in Photoshop Elements 5.0

Oorspronkelijk geplaatst door Poncho Bekijk bericht
    Ik zie hier op dit forum regelmatig prachtige zwart-wit foto's, onder meer van baby's.

Ik ben een leek in Photoshop en kijk altijd met een beetje spijt naar deze prachtige ZW-foto's omdat ik het gevoel heb in Elements niet die nuances te bekomen van een mooie zwart-wit foto. Mijn vrouw zal in augustus opnieuw bevallen en ik heb me voorgenomen wel degelijk zwart-wit omzettingen van onze nieuwkomer te maken.

Is dit mogelijk in Elements of is het toch beter voor de CS2 versie te gaan en een cursus te volgen ergens?

Hartelijk dank voor iedere tip!!
    CS2/3 heeft channels waarbij je specifiek BW omzetingen kan doen.

Of je de nuances waarvan je spreekt (verschil met elements) kan zien op je computerscherm, betwijfel ik. Zal meer te maken hebben met de vaardigheid van de operator.

Afdrukken heeft er al helemaal niets mee te maken maar wel met de afdruksoftware en de printer.

Koop een degelijk boek over elements waar een van de vele methoden voor BW omzetting in beschreven staat en je moet geen 1000 euro spenderen aan CS3.

DPaul.
    DPaul - A.FIAP
    D810, nikkors and other stuff

Comment