Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Raskonijnen fotograferen

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Raskonijnen fotograferen

Ga anders eens langs bij AVA papierwaren of zoiets voor een A0 karton van kleur naar wens.
    Ik heb er hier zo een ganzende witte voor productfotografie.
    Wil je ook dit soort foto's maken samen met Belgiumdigital?

Hou dan zeker het Shooting Days en het BD-mededelingen forum in de gaten!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bourgoignie Bekijk bericht
      Hi,

Ik vind foto 1 zoveel beter en natuurlijker, omdat een zuivere profielfoto van die "kornijnen" criminelen maakt. En voorts... moet dat werkelijk zo'n egale achtergrond... niks echt meer, tenzij men dat zo nodig wil ?

Greetz. José.
      Zo heb ik dat nooit bekeken. Als we kijken naar de Standaard voor konijnenrassen en ander werk waarbij het belangrijk is om het dier te beoordelen dan is dit een pose die gebruikelijk is. Veel fokkers trainen de dieren op het in stelling komen. Vooral bij een ras als de Belgische Haas wordt dit veel gedaan.
      Canon EOS 40D/ EF 28mm F2.8/ EF 50mm F1.4 / EF 100mm F2.0/ EF S 18-55 mm IS/ Strobistapparatuur

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door zunoel Bekijk bericht
        Ga anders eens langs bij AVA papierwaren of zoiets voor een A0 karton van kleur naar wens.
        Ik heb er hier zo een ganzende witte voor productfotografie.
        Bedankt voor de tip. Ik zal hier in de buurt eens bij een verpakkingsbedrijf informeren.
        Canon EOS 40D/ EF 28mm F2.8/ EF 50mm F1.4 / EF 100mm F2.0/ EF S 18-55 mm IS/ Strobistapparatuur

Comment

Working...
        X