Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

California Sunnbounce

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: California Sunnbounce

Oorspronkelijk geplaatst door Fotofolio Bekijk bericht
    Niet altijd, ik gebruik meestal mijn cameratas.
    ik ook... en maak ze vast met een ball bungee...
    some pictures: www.vaita.be, some info www.strobistfotografie.be, workshops: strobistworkshops
    Stel je vragen hier in het BD-forum... Ik kan ze niet via persoonlijke mail beantwoorden!

Comment

Al nieuws over de grip Tom? Is hij trouwens al aangekomen?
      Andy Lemaire

andylemaire.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door andylemaire Bekijk bericht
        Al nieuws over de grip Tom? Is hij trouwens al aangekomen?
        Nee nog niets ontvangen van hen ... komt eraan.
        www.fotofolio.be

Comment

Ik sta dus op het punt een reflector te kopen, nu wil ik graag die sunbounce california silver/white kopen, maar ik vroeg mij af, andere reflectoren zijn een pak goedkoper, is de prijs rechtvaardig, maw is een sunbounce het geld echt waard?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sand0r Bekijk bericht
            Ik sta dus op het punt een reflector te kopen, nu wil ik graag die sunbounce california silver/white kopen, maar ik vroeg mij af, andere reflectoren zijn een pak goedkoper, is de prijs rechtvaardig, maw is een sunbounce het geld echt waard?
            als je hem "echt" gaat gebruiken is hij z'n geld waard... Als je hem enkel sporadisch eens uithaalt dan is het een duur ding...
            some pictures: www.vaita.be, some info www.strobistfotografie.be, workshops: strobistworkshops
            Stel je vragen hier in het BD-forum... Ik kan ze niet via persoonlijke mail beantwoorden!

Comment

Staat CS binnenkort op Professional Imagaging in Nieuwegein? Of mss met een vertegewoordiging via Calumet o.i.d.?
              Iemand bekend mee?

'Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal'

Comment

Nee nog niets ontvangen van hen ... komt eraan.
                Die van mij is vorige week besteld en normaal zouden ze afgelopen vrijdag/vandaag het geld moeten hebben ontvangen. Ben benieuwd!
                Andy Lemaire

andylemaire.be

Comment

Ik heb er net ook eentje gekocht, moest nog een statief, swivel en paraplu hebben, heb ik eveneens de sunbounce erbij gekocht.

Comment

Mijne heb ik ondertussen, ziet er een stevig ding uit ...

Nog niet getest maar ben zeker dat het perfect zal werken.
                    www.fotofolio.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door nikonias Bekijk bericht
                      Staat CS binnenkort op Professional Imagaging in Nieuwegein? Of mss met een vertegewoordiging via Calumet o.i.d.?
                      Iemand bekend mee?
                      Het was de bedoeling dat ik er 3 dagen demo ging geven maar wegens mijn instabiele gezondheidstoestand zal ik er niet kunnen bij zijn.
                      www.fotofolio.be

Comment

Mijne heb ik ondertussen, ziet er een stevig ding uit ...

Nog niet getest maar ben zeker dat het perfect zal werken.
                        Pas ontvangen, Tom? Ik heb nog niks ontvangen van tracking code of iets dergelijks dus ik ben nog in blijde verwachting..
                        Andy Lemaire

andylemaire.be

Comment

Pas ontvangen, Tom? Ik heb nog niks ontvangen van tracking code of iets dergelijks dus ik ben nog in blijde verwachting..
                          Tom heeft er dan ook een voetje voor

G
                          fijnefotografie.be, blog, workshops en fotostudio te huur in Aalst
                          Een beeldscherm is geen aanvaardbare manier om je foto's te presenteren. Kwaliteit komt pas bovendrijven in een print...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door geertvandenbroeck Bekijk bericht
                            Tom heeft er dan ook een voetje voor

G
                            Ik heb dan ook een week later besteld..
                            Andy Lemaire

andylemaire.be

Comment

Ik heb een mail van hen gekregen op 28/01 met de aankondiging van de Enterprise en dat die 10 dagen later leverbaar zouden zijn.

Ze hebben vertraging omdat alle beschikbare "oude" grips door handelaars vervangen worden. Ook rekening houden dat ze vorige week een beurs gedaan hebben in Engeland ...

Nog even wachten
                              www.fotofolio.be

Comment

Ik heb een mail van hen gekregen op 28/01 met de aankondiging van de Enterprise en dat die 10 dagen later leverbaar zouden zijn.

Ze hebben vertraging omdat alle beschikbare "oude" grips door handelaars vervangen worden. Ook rekening houden dat ze vorige week een beurs gedaan hebben in Engeland ...

Nog even wachten
                                18/02 betaald en vandaag 23/02 komt hij waarschijnlijk al aan volgens mijn tracking code (is 'out for delivery' ).
                                Can't wait!!!
                                Andy Lemaire

andylemaire.be

Comment

Working...
                                X