Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Oorspronkelijk geplaatst door geertvandenbroeckBekijk bericht
Dat is meer geschikt voor studiowerk dan op locatie.
G
Yep, heb er zo eentje en is perfect in studio of binnenlocatie.
Buiten vliegt dat boeltje zo uiteen...
Heb zelf ook de zebra sunbounce en vind die qua kleurtemperatuur perfect !!!
Lijkt de foto achteraf te warm, zet ik ze gewoon iets cooler in de rawconverter, no problemo...
Van de week de Micro Mini gekocht voor portretjes, na grote tevredenheid van de Pro! De Pro was echter iets te groot om mee de stad in te trekken voor een snel shootje of op een trouw... dus 't kleintje erbij gehaald voor't fijnere werk
Als je een goeie reflector zoekt met een MOOIE lichtweergave en een STEVIGE constructie... één optie: California Sunbounce
Van de week de Micro Mini gekocht voor portretjes, na grote tevredenheid van de Pro! De Pro was echter iets te groot om mee de stad in te trekken voor een snel shootje of op een trouw... dus 't kleintje erbij gehaald voor't fijnere werk
Als je een goeie reflector zoekt met een MOOIE lichtweergave en een STEVIGE constructie... één optie: California Sunbounce
Ik volg hier volledig!! 'k had hem ook mee voor de shoot vorige zondag en het was geweldig om mee te werken. wat dat ding allemaal niet kan reflecteren! deze gaat nooit meer de deur uit
De micro mini is de perfecte grootte om mee te nemen voor mij......
Binnekort een beach-shoot doen
Even een oude topic onder het stof halen. (toch beter dan een nieuwe op te starten over hetzelfde onderwerp!)
Is er al iemand die ervaring heeft met het Sparkling Sun Screen doek? Ik zit hier met een groot dilemma tussen dat doek; zebra en silver.
Met het vaak bewolkte weer lijkt silver mij misschien nog de beste optie?
Dan is er nog de kwestie van mini vs pro. Is die pro werkbaar op een statief te bevestigen; of moet je dan al meer dan 20kg aan zandzakken gaan meesleuren?
Comment