Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Borneo

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Borneo

@ Kolarn: Bedankt voor de reactie over de GPS Ik was idd ook naar de IgotU tracker aan het kijken, maar leg het geld nu toch liever bij een nieuw objectief.

@mexicano: Dan zal ik jouw resultaten pas kunnen zien als ikzelf weer terug ben, ben benieuwd! Geniet van je reis, je zult de ene wauw na de andere wauw laten vallen

@vvb: Wat ik heb begrepen komt een extender niet echt ten goede van de 70-300mm maar zou het wel mogelijk zijn, alleen zonder AF, maar die gebruik ik toch niet. Echter vraag ik me af of ik met de aanschaf van deze lens veel opschiet ten opzichte van de 55-250mm.
    Ik heb geen ervaring met objectieven met een vast brandpunt, scheelt dit veel in de manier van werken (scherpstellen) ten opzichte van tele zoom objectieven?

Ik kom er voor mijzelf nog niet uit wat de beste keus is. Uiteraard zou ik graag een L objectief aanschaffen, maar realistisch gezien ben ik nog een beginnend amateur, dus qua prijsklasse te hoog gegrepen.
    Mijn oog is al vrij snel op de Sigma 120-400mm gevallen vanwege het bereik en de prijs. Ik vermoed ook dat deze lens in mijn normale omstandigheden goed zal bevallen, maar ja...op reis zou ik er ook graag iets aan hebben.
    Ik ga dit dilemma meenemen naar volgend jaar, misschien dat een prijs in de loterij vanavond in eens doorslag geeft :lol:

Iedereen een mooie en fijne jaarwisseling!
    http://www.reptilicious.nl
    Canon EOS450D & Canon Powershot S3IS

Comment

Na goed te hebben overwogen en nagedacht, besloten dat het beter is om direct iets aan te kopen waarmee ik klaar ben voor de toekomst...het is een 100-400mm L IS USM geworden!
      (Een telezoom omdat ik snel wil kunnen schakelen)

Als de goden in Borneo zo goed gestemd blijven, belooft het een zeer goede reis te worden

Comment

Aan de 100-400mm L IS USM ga je zeker nog veel plezier beleven in Borneo. Veel succes, en laat nog weten hoe het is geweest.

Hopelijk hebben jullie ook het geluk om de wilde pigmee-olifanten (Borneodwergolifant ) tegen te komen. Deze zachtaardige olifanten zijn heel goed te benaderen en totaal niet agressief, en heel fotogeniek

Groeten,

Rudy

www.vogelsvanbelgie.be
        Mvg,
        Rudy
        www.vogelsvanbelgie.be

Comment

Afgelopen weekend al flink in de achtertuin aan het oefenen geweest, hopelijk dit weekend even tijd om in de wijde wereld rond te schieten.
          Ik ben benieuwd of ik de dwergolifant ga tegenkomen...anders probeer ik mijn spiegelbeeld wel vast te leggen...voldoet ook aardig aan de omschrijving

Het aftellen is begonnen...minder dan 2 weken...ik ga van mij laten horen!

Comment

Working...
          X