Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Goed hotel Miami

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Goed hotel Miami

in mei ga ik met zus en neef naar USA
    oa NY, Washington DC en rondreis Florida

weet er iemand een goed (maar betaalbaar) hotel voor Miami (2 volle dagen) ?
    bij voorkeur Miami Beach of hebben jullie betere ervaring met Miami stad ?

is het openbaar vervoer goed te doen in Miami ?
    om bvb bezoekjes te brengen aan het oudere gedeelte van Miami

laat de tips maar komen

mag ook over NY en DC gaan hoor (goeie hotels, ...)

thanx
    Nikon D700 & D70 | Nikkor AF-S 17-35 2.8 + 50 1.8 + 105 2.8 macro + 18-200 VR II
    Sigma 100-300 F4 EX APO HSM| Nikon SB-800 | Manfrotto 479B | Albums: Fototime| 500px

Re: Goed hotel Miami

Oorspronkelijk geplaatst door Dirtyharry71 Bekijk bericht
    in mei ga ik met zus en neef naar USA
    oa NY, Washington DC en rondreis Florida

weet er iemand een goed (maar betaalbaar) hotel voor Miami (2 volle dagen) ?
    bij voorkeur Miami Beach of hebben jullie betere ervaring met Miami stad ?

is het openbaar vervoer goed te doen in Miami ?
    om bvb bezoekjes te brengen aan het oudere gedeelte van Miami

laat de tips maar komen

mag ook over NY en DC gaan hoor (goeie hotels, ...)

thanx

ik kom veel jaren in deze

http://hotelchateaubleau.com/home.htm

vlak bij de luchthaven en Coral Gables, rustig gelegen

openbaar vervoer weet ik niet want ik huur steeds een auto

Comment

Ik boek mijn hotels altijd via www.booking.com.
      Op deze site worden quoteringen van reizigers meegegeven. Indien de gemiddelde quotering hoger dan 7.5 is kan je er vrij zeker van uitgaan dat je goed zit.
      Je kan kiezen op prijs, afstand, populariteit.
      Minder glas dan vroeger, maar beter.

Comment

Miami ben ik nog niet geweest, vorig jaar wel dikke twee weken bij vrienden gelogeerd in Orlando.

Die zeiden zelf op voorhand al om een auto te huren, openbaar vervoer is op z'n zachtst gezegd niet wat het hier is...

Comment

In Miami logeren wij altijd bij Donald Trump, het hotel ligt aan dezelfde weg (Collins Av) waar ook het Art Deco-district in Miami Beach aan ligt (alleen zo'n 20 km noordelijker. ) Zie ook hier.

Een auto is inderdaad handig, vooral als je iets van de stad wilt zien buiten Miami Beach, maar ik heb de indruk dat het met het openbaar vervoer in MIA niet eens zo slecht gesteld is. Voor ons hotel reden de bussen in elk geval af en aan richting MIA Beach. Aan de andere kant kun je ook volop scootertjes, fietsen, Segways en buggy's huren om eens een paar uur elders te vertoeven.

Down Town is er weinig te beleven en hoewel er veel hotels zitten, is dat toch echt meer een zakenwijk en zoals overal in de US is het daar 's avonds tamelijk uitgestorven. Als je maar twee dagen blijft zou ik zeker voor Miami Beach kiezen.

Comment

Ik weet niet wat je wil gaan doen in Miami maar ik zou toch wel een hotel zoeken op Miami Beach. Rijden zat bussen naar centrum en vliegveld en het openbaar vervoer is prima geregeld hoor. Als je wat wilt gaan zien is een auto wel handig hoor en redelijk goedkoop.
            ---------------- Ik doe niet meer mee

Comment

we huren een auto voor de rondreis in Florida
              maar we weten nog ni of we hem gaan houden tijdens de 2 dagen in Miami
              want parking is bijna overal betalend (valet parking)
              daarom mijn vraag over 't openbaar vervoer ginder

als we de auto niet houden moeten we wel ook nog 2 keer taxi betalen
              van luchthaven naar hotel en omgekeerd

is dus wat afwegen
              (57€ per dag extra voor de mid-size auto (3 pers.))
              Nikon D700 & D70 | Nikkor AF-S 17-35 2.8 + 50 1.8 + 105 2.8 macro + 18-200 VR II
              Sigma 100-300 F4 EX APO HSM| Nikon SB-800 | Manfrotto 479B | Albums: Fototime| 500px

Comment

Wij sliepen in Chesterfield Hotel echt een leuk hotel ! Ideaal om het nachtleven van miami te kunnen zien en rustig te slapen.
                In het weekend is het niet te betalen maar in de week kan je er slapen voor 100 dollar.
                Canon 50D - 400D |Canon EF 24-70mm f/2.8L | MC Zenitar 16mm 2.8 fisheye | EF 70-300mm f/4-5.6 IS USM | Canon EF 50mm f/1.8 II | Flickr

Comment

The Biltmore natuurlijk he
                  Eos 7D + Canon EF-S 17-55mm f/2.8 IS USM

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door vantje Bekijk bericht
                    Ik boek mijn hotels altijd via www.booking.com.
                    Op deze site worden quoteringen van reizigers meegegeven. Indien de gemiddelde quotering hoger dan 7.5 is kan je er vrij zeker van uitgaan dat je goed zit.
                    Je kan kiezen op prijs, afstand, populariteit.
                    +1

Een hotel op South Beach is een must. Ik ben er in november nog geweest.
                    Mijn trip was trouwens ook NY - Niagara Falls - Washington DC - Savannah - Cape Canaveral - Miami - Floriday Keys.

Mocht je nog tips willen ivm NY of DC of.. PM me dan maar.
                    Canon R6 + Canon 5D mark III - Canon RF 28-70 f/2.0 - Canon EF 24-70 2.8 L USM - Canon EF 70-200 2.8 L IS II USM - Canon EF 50 mm 1.8 II; www.dpfotografie.be

Comment

Days Inn Miami beach , niet duur en zeer degeliik.
                      Makkelijke parking en vla bij artdeco distict, oceanfront.
                      Keys en Everglades zijn een must.

Days Inn hotels offers best available rates, free breakfast and wifi. Book today and save with Wyndham Rewards, the award-winning hotel rewards program.
                      Nikon F100 - Nikkor 28-70mm f/2.8 - oly mju II 35mm 2,8 - Olympus zoom 140

https://www.flickr.com/photos/138780768@N04/albums

Comment

vond ik een heel goed hotel, erg betaalbaar en top locatie. Ligt op Miami Beach, 5 minuutjes van het strand. Leuke winkeltjes in de omgeving (ook top Aziatisch restaurant mocht je ervoor zijn,.. ik niet)
                        's Avonds wordt het straatje verkeersvrij en bij goed weer wordt de 'sidewalk' één langgerekt terras.

Heb toen trouwens ALLES met openbaar vervoer gedaan (Miami tot NY met omweg via Chicago) en dat is best wel goed meegevallen. Goed, het is niet altijd duidelijk, de eerste busrit zal ik nog lang herinneren.. maar men was altijd erg vriendelijk. De eerlijkheid gebiedt me wel te zeggen dat ik nu (vooral ook vanwege toegenomen budget en grotere luiheid) ook wel een auto zou huren. Maar met het openbaar vervoer maak je meer mee en zie je meer vind ik).
                        Stuur maar PM als je meer vragen hebt.
                        Stijn Swinnen
                        Dank u om mijn website te bezoeken - Lenske Boortmeerbeek
                        I am not a gear whore showing off my glass collection

Comment

dorchester hotel geboekt via connections. op 2 stappen van het art deco district, op collins ave en 5 minuten van ocean bvld. beter kan je niet hebben....

www.connections.be

Comment

Afgelopen week nog gelogeerd in het Albion Hotel waar we verbleven naar aanleiding van een eerdere goede ervaring.
                            Zeer centraal gelegen in South Beach en iedere dag zagen we er wel een of andere fotograaf met crew en modellen inchecken :-)
                            Echter dit hotel zou ik niet aanraden tenzij je een deluxe kamer aan een zeer goede prijs kan krijgen. Boek zeker geen "petite room", die zijn zo klein dat je je bagage met moeite binnenkrijgt en wat een tweepersoonsbed moet voorstellen is slechts 1m20.
                            Deluxe kamers zijn zeer goed. Wel bij voorkeur kamer langs achterkant om geen last te hebben van het verkeer (lawaai). Vriendelijkheid is niet echt het sterkste punt maar het is zeer goed gelegen en heeft een zwembad waar je om de dag te starten een baantje kan trekken. Check http://www.rubellhotels.com/

Volgende keer verblijven we waarschijnlijk in het Townhouse Hotel iets verderop.
                            Ook zeer centraal gelegen, strakke kamers en zéér vriendelijk.
                            Ontbijt zit inbegrepen in de prijs...wel geen zwembad.
                            Townhouse Hotel Miami Beach provides the complete home-away-from-home experience, where making footprints on the beach is minutes away from leaving your mark in downtown Miami. Playful combinations of modern design and authentic hospitality make Townhouse Hotel Miami Beach an ideal destination for a weekend getaway or extended retreat.

Prijzen variëren zeer sterk afhankelijk van periode en de dag waarop je reserveert.
                            Check zeker via bookingssites als www.booking.com, www.orbitz.com, www.expedia.com en lees eerst wat hotelreviews op www.tripadvisor.com

Nog een tip.
                            In de VS gebruiken steeds www.yelp.com voor betrouwbare besprekingen van vanalles en nog wat in de buurt van ons hotel. Gaande van restaurants, fietsverhuur, bars, ...

Als je nog vragen hebt...shoot!

Comment

Working...
                            X