Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Mallorca

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Mallorca

Hey allemaal ,

Volgende woensdag vertrek ik voor 10 daagjes naar Mallorca (Playa de Palma)

Weet iemand er interessante plaatjes om foto's te gaan schieten ?
    Zowel Natuur als gebouwen enzoverder.

Alvast bedankt !
    Canon 50D - Canon 70 - 200 F2.8 L IS - Canon 24 - 105 F4.0 L IS - Canon 50 F1.8 II - Canon Speedlight 430 EX II

Re: Mallorca

Huur een auto en doe de trip (makkelijk op 1 dag te doen):

Andratx - Estellencs - Valldemossa - Deià - Port de Soller

Onderweg vind je meer dan genoeg fotolocaties. Werkelijk prachtig (en minder/weinig toeristisch) die kant van Mallorca.

Autootje huren kan vanaf 45 euro voor 1 dag (genre Opel Corsa). Als je wat meer budget hebt, kan ik je een cabrio aanraden (Mini One Cabrio was 120 euro voor 1 dag). Dit is voor mij een van de leukste vakantie-ervaringen ooit. Over kleine kronkelweggetjes van berg tot berg rijden met aan je linkerzijde de zee inclusief zeebries.
    ...Canon EOS D...
    .:Mijn website in opbouw:.

Comment

Zie ook eens dit draadje van verleden jaar :

http://forum.belgiumdigital.com/f57/...ca-149294.html

Groetjes,

Nico
      Nico Greetz u !!! :-)

Jaja ik heb nu een A77II en vind hem super !!!

Comment

Playa de Palma, ik denk dan spontaan aan der BierKönig, de Schinkenstrasse, de Bierstrasse enzovoort. Ik hoop dat je goed overweg kunt met Duitsers en jongeren die voor je weet wel naar ginder gaan . Maar vergeet vooral niet het bergachtige binnenland te verkennen waar het bloedheet kan worden maar vooral erg groen is, waar je op afgezonderde plekjes kleine boerderijtjes tegenkomt enzovoort. Ook heb ik goede herinneringen aan het dorpje Valldemossa. Het dorpje van Chopin zeker als ik mezelf goed herinner.

Ik moet zeggen ik had het na 7 dagen wel gehad, en ik zit graag in het tumult en tussen jongeren (en dan nog liefst Duitsers ipv Engelsen ) maar wat je daar ziet en vooral hoort . Hopelijk stoort je dat niet te erg en laat je je reis er niet door vergallen.

De hooftstad is ook wel de moeite, makkelijk te bereiken met wagen of nog makkelijker met een directe busverbinding voor een appel en een ei (figuurlijk dan ).

Ik blijf dit draadje volgen en weet te zeggen wat je ervan vond .

Good luck!

Comment

Mallorco is fotogeniek genoeg...alleen je moet er wel op uittrekken natuurlijk.
          wat voorbeeldjes:

Comment

Bedankt allemaal voor jullie info.
            Ik zal me dus een autoke gaan huren en eens gaan toeren hé

Ik vertrek nu woensdag en zodra ik terug ben zal ik hier wat foto's posten !

Tips zijn nog steeds meer dan welkom hoor
            Canon 50D - Canon 70 - 200 F2.8 L IS - Canon 24 - 105 F4.0 L IS - Canon 50 F1.8 II - Canon Speedlight 430 EX II

Comment

Noord-westen is bergachtig en mooi

bvb Cap Formentor

en rondtoeren in 't binnenland
              Nikon D700 & D70 | Nikkor AF-S 17-35 2.8 + 50 1.8 + 105 2.8 macro + 18-200 VR II
              Sigma 100-300 F4 EX APO HSM| Nikon SB-800 | Manfrotto 479B | Albums: Fototime| 500px

Comment

Working...
              X