Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nik Collection 7.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Nik Collection 7.

    Al iemand die met DXO Nik Collection werkt en die ons informatie bezorgen?
    Ik heb de testversie nog niet geprobeerd, maar deze zou serieus geëvolueerd zijn eerder richting PS, klopt dat ?


    Sony A7II + Loxia f/2 50mm +Vario Tessar FE f/4 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
    Fujifilm X-T4 +| Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | X-E2s.​

  • #2
    Probleem is dat er in het Nederlands weinig te vinden is. Ik vind dat Robin Whalley, maar die is Engelstalig, een goeie uitleg geeft. Misschien heb je daar wat aan?

    DxO has just released the new Nik Collection 7. I have a beta version of the software, and in this video, I review what’s changed and what’s new.The newly re...

    BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.7) - iPhone XR (iOS 18.0) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.10)

    Comment


    • #3
      Ik heb al enkele maanden Nik Collection 7 . Het is en blijft een effecten plug in, kan dus , in mijn ogen, DE photoshop nooit vervangen.
      Analog Efex, Color Efex, Dfine, HDR Efex, Presharpener, Sharpener Output, Silver Efex en Viveza maken allemaal deel uit van dit pakket. Kan als stand alone werken, maar ik gebruik het steeds vanuit PS. Het is wel heel stabiel en de mogelijkheden tov de gratis (Google) versie , zijn wel wat uitgebreider. Vind het wel een leuke aanvulling en heb geen spijt dat ik het aangekocht heb. De resultaten en het gebruik , qua snelheid en kwaliteit zijn top.

      Comment


      • #4
        Oorspronkelijk geplaatst door beeldmaker Bekijk bericht
        .... de gratis (Google) versie , ...
        Hoe kan je daar aan geraken?

        Comment


        • #5
          Oorspronkelijk geplaatst door Wasbeer Bekijk bericht
          Hoe kan je daar aan geraken?
          https://lenscraft.co.uk/photography-...0Collection%20.
          BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.7) - iPhone XR (iOS 18.0) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.10)

          Comment


          • #6
            Ik werk ook nog met een heel oude gratis versie en ze werkt enkel vanuit Lightroom en niet meer vanuit Photoshop. Misschien eens opnieuw installeren. Gebruik eigenlijk bijna uitsluitend Silver Efex voor zwart-wit. Maar blijf het super vinden.
            Flickr

            Comment

            Working...
            X