Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Bewegende Foto

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Bewegende Foto

Wie kan mij helpen?

Af en toe worden hier foto's gepost met bewegende onderdelen.
    Nu wil ik graag het logo van mijn zaak ( een ventje ) met zijn hand laten zwaaien. ( op en neer )

Is er iemand die wat uitleg kan geven of mij eventueel helpen om dit te maken + hoe moet ik de achterkant van de foto doorschijnend maken.

Alvast bedankt

Foto van Logo ingesloten
    Iets vragen wat je niet weet, is je even schamen. Iets niet vragen, zodat je het antwoord nooit weet, is je voor altijd schamen.
    De domste mensen zijn de mensen die denken dat ze alles weten.

Re: Bewegende Foto

Het zal moeilijk zijn een transparante achtergrond te maken, maar zwaaien gaat wel.

"Photos capture a moment in time. But the full story is always lost"
    Member of Han Fan Clan
    Visit my http://www.hanvogel.web-log.nl

Comment

Hoi Leyton

Oorspronkelijk geplaatst door leyton
      hoe moet ik de achterkant van de foto doorschijnend maken.
      Dat is hier besproken. Enkel de formaten veranderen naar de afmetingen van het logo

Groetjes Chris
      Groetjes Chris
      EOS 1D mk III + EF 24-105mm F4 L IS USM, Canon EF 100-400 is usm, Canon EF 500 F4 CanonTC 1.4
      Mijn website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door leyton
        Af en toe worden hier foto's gepost met bewegende onderdelen.
        Nu wil ik graag het logo van mijn zaak ( een ventje ) met zijn hand laten zwaaien. ( op en neer )
        Dan moet je enkele logo's maken met elk een kleine beweging van de arm hoe kleiner de verschillen hoe vloeiender de beweging zal overkomen.
        en dan moet je dat met een programma bewerken.
        ik gebruik daar gif animator van ulead hier kan je een paar vb zien die gemaakt zijn met dit programma.En hier kan je een trial van 15 dagen Downloaden

Groetjes Chris
        Groetjes Chris
        EOS 1D mk III + EF 24-105mm F4 L IS USM, Canon EF 100-400 is usm, Canon EF 500 F4 CanonTC 1.4
        Mijn website

Comment

Working...
        X