Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

naam (of logo) invoegen

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• naam (of logo) invoegen

Even een klein vraagje, weet iemand of het mogelijk is om met Paint Shop Pro (versie 9.0) je naam en zo op je foto's te zetten, zoals ik bij sommigen hier zie (copyright en naam)

alvast bedankt

Canon Eos 350D - EF-s 18-55 * EF35-70 f3.5-4.5 * EF75-300 USM f4-5.6 * Tamron-F Teleconverter 2x C-AF1 BBAR MC7 * Sandisk CF Ultra II 1.0GB * Remote Control RC-5
    2 x 60D + 1 BG-E9 / EF-S 15-85 IS USM / 70-200 f2.8 L/ EF 100 f2.8 L IS Macro / SPEEDLITE 430 EX II/ MANFROTTO 055CXPRO3 + VANGUARD GH-200 PISTOL GRIP

Re: naam (of logo) invoegen

Ja dat is zeker mogelijk. Is met elk beeldbewerkingsprogramma mogelijk.
    De eenvoudigste manier is gewoon tekst toevoegen waarbij de toetscombinatie Alt-0169 het copyright-teken geeft ©

Oorspronkelijk geplaatst door Henk_01
    Even een klein vraagje, weet iemand of het mogelijk is om met Paint Shop Pro (versie 9.0) je naam en zo op je foto's te zetten, zoals ik bij sommigen hier zie (copyright en naam)
    Mijn fotowebsite : www.filover.be

Comment

Je kunt het ook gemakkelijk in batch met faststone viewer...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door filipo
        Ja dat is zeker mogelijk. Is met elk beeldbewerkingsprogramma mogelijk.
        De eenvoudigste manier is gewoon tekst toevoegen waarbij de toetscombinatie Alt-0169 het copyright-teken geeft ©

Voor diegenen die werken met Pixagogo, daar kun je via je instellingen in je account (album settings; extra settings onderaan) copyright tekst toevoegen,(Deze toepassing is ideaal, je hoeft het maar 1 keer in te typen en het komt automatisch op al je foto's in dit album ), wanneer ik dit doe word het copyright teken echter niet weergeven, er staat een vraagteken in de plaats.
        Weet iemand een oplossing of dien ik elke foto afzonderlijk te bewerken ?

Canon Eos 350D - EF-s 18-55 * EF35-70 f3.5-4.5 * EF75-300 USM f4-5.6 * Tamron-F Teleconverter 2x C-AF1 BBAR MC7 * Sandisk CF Ultra II 1.0GB * Remote Control RC-5
        2 x 60D + 1 BG-E9 / EF-S 15-85 IS USM / 70-200 f2.8 L/ EF 100 f2.8 L IS Macro / SPEEDLITE 430 EX II/ MANFROTTO 055CXPRO3 + VANGUARD GH-200 PISTOL GRIP

Comment

Ik ben geen pixagogo-gebruiker dus misschien een domme opmerking maar je gebruikt toch toevallig geen lettertype dat het ©-teken niet kent ?
          Mijn fotowebsite : www.filover.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door filipo
            Ik ben geen pixagogo-gebruiker dus misschien een domme opmerking maar je gebruikt toch toevallig geen lettertype dat het ©-teken niet kent ?
            Dat is natuurlijk ook een mogelijkheid, maar daar kan ik echter geen antwoord op geven, de plaats waar je het mag intypen is een gewoon vakje, niet zoals hier wanneer je een reply doet met de font, size en color keuze, je kunt niets veranderen enkel gewoon intypen...
            (Heb al geprobeerd te posten op support forum van Pixagogo, maar ging niet, blijkbaar is account nog nie geactiveerd...)

Comment

De eenvoudigste manier voor PSP is het aanmaken van een nieuw penseel.
              Je begint met een nieuwe foto van 400 op 400 pixels mettransparante achtergrond. Daarop creer je je logo of zet je je naam (en copyright-teken). Wel opletten dat je maar één kleur gebruikt.

Nu nog enkel File - Export - Custom Brush en geef hem een goede naam.

Als je nu je copyright wilt zetten kies je de gewenste voorgrond- of achtergrond-kleur, je selecteert je zelfgemaakt penseel en past de grootte aan indien nodig. Een links of rechtsklik op de juiste plaats en je copyright staat op de foto.
              Groetjes,
              FilMar, Beeldbrouwer ;-)
              * Pentax K20D * smc Pentax DA 18-55 * Tamron 28-75 F2.8 * smc Pentax DA 55-300 * www.ftkm.be *

Comment

Hier is het in mijn ogen perfect uitgelegd, weliswaar voor Photoshop maar denk dat je daar ook in PSP mee weg komt.

Groeten, Jan.
                Mijn plaatjes:http://www.janbrouwers.nl
                Ik ben niet perfect en wil het ook niet worden !

Comment

Hier is het in mijn ogen perfect uitgelegd, weliswaar voor Photoshop maar denk dat je daar ook in PSP mee weg komt.

http://forum.belgiumdigital.com/show...ight=signature

Groeten, Jan.
                  Mijn plaatjes:http://www.janbrouwers.nl
                  Ik ben niet perfect en wil het ook niet worden !

Comment

Working...
                  X