Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Geboortekaartje

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Geboortekaartje

Hallo,

over enkele weken wordt ik papa.
    Graag zou ik zelf het geboortekaartje maken met photoshop, maar de inspiratie om er iets speciaal van te maken, ontbreekt een beetje.

Heeft er iemand een tof idee???

Alvast bedankt.
    Sony

Re: Geboortekaartje

Als je een beetje "Goochelt" kun je heel wat ideën opdoen.
    Het zal niet de bedoeling van je zijn om een kaartje te "jatten" denk ik, maar je kunt wel voortborduren op de kaartjes die er al zijn en daar je eigen draai aan geven.
    Kijk eens op deze site : http://www.groetjes.nl/wenskaarten/geboortekaartje.asp

In ieder geval succes ermee en sterkte met de bevalling van je wederhelft.

Groeten, Jan.
    Mijn plaatjes:http://www.janbrouwers.nl
    Ik ben niet perfect en wil het ook niet worden !

Comment

Sony,
      Alvoor je 'er iets speciaal' wil van maken, moet jij (of je vrouw) er toch reeds een idee van hebben in welke richting jullie het zouden zoeken.

Wellicht heb je iets in gedachten, of een bepaald thema (of beeld) dat je wil betrekken bij de geboortekaart.
      Heeft het te 'verwachten babytje, een broertje of zusje, die je op het kaartje wil? Wil de mama er zelf op (met de dikke buik? Of de papa misschien?
      Is er bv een bepaalde verbondenheid met een bepaald object of weet ik veel, die je op het kaartje zou willen afgebeeld zien? Een bepaald landschap (of de zee), voorwerp, misschien? Zit er een kaartje in je hoofd, waarvan je zegt: "Zoiets zou ik ook wel willen?". Enz...

Zoveel vragen!

Eens je weet welke richting je wil gaan in het ontwerp, kan je verder.
      Last edited by maniac; 11 januari 2005, 22:28.

Comment

Hoi,

ik had inderdaad al wel enkele.
        Op de voorkant moet de naam en ik had zo het idee om het zo te maken dat het lijkt dat onze dochter de letters op het kaartje duwt.
        Aan de binnenzijde zou ik dan graag een foto van de pasgeboren baby zetten die een beetje transparant werd gemaakt en hierover dan de tekst.

Wat vinden jullie? Is dit een goed idee.
        Wat denken jullie, moet het kaartje in kleuren of Z/W ?
        Ik dacht aan Z/W omdat dit op het moment nogal in is en ook nogal intiem.

groetjes
        Sony

Comment

Working...
        X