Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Hulp voor Kader + achtergrond

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Hulp voor Kader + achtergrond

Hallo
    Het is een tijdje geleden dat ik online geweest ben op BD.
    Onlangs is onze hond overleden en nu willen wij graag een canvas foto ophangen van hem in de woonkamer. Nu blijkt dat deze foto die wij willen gebruiken te dicht genomen is waardoor de neus wordt afgesneden door de frame die gebruikt wordt.
    ik zou graag hulp willen vragen van iemand die photoshop heel goed kent en de achtergrond van deze foto in een beige kleur kan steken zonder onze hond zijn kop en haren aan te raken. ook zou er een kader rond moeten van 4 cm rondom de foto, dus extra pixels zonder 4cm van de foto weg te nemen.
    Ik ben bereid te betalen voor deze dienst voor iemand dat dit professioneel kan aanpassen.
    zie foto van ons hondje.
    Wij waren zeer gehecht aan onze Spotty en willen hem dan ook zo herdenken.
    Wie wil helpen?
    graag reactie.

[IMG] Uploaded with ImageShack.us[/IMG]
    Last edited by clo; 8 december 2011, 16:48.

Re: Hulp voor Kader + achtergrond

Dit is een nachtmerrie met al die grijze tonen en de haren die uit focus zijn, ik heb een poging gedaan, beter als dit lukt me niet
    Als ik jouw was, ik zou het gewoon zo laten.

Canon 6D / Samyang 14/2.8 / Canon 28-135 IS USM / Sony A6400 / Sony 200-600 / Sony 16-50
    Mijn bird foto's en urbex foto's

Comment

bedankt om het te proberen. misschien kan ik beter een andere foto uitkiezen, we zijn er nog niet aan uit. deze foto toont heel goed hoe hij werkelijk was..
      ik heb technisch betere foto's maar om een of andere reden is dit onze favoriet.
      In ieder geval nogmaals bedankt!

Comment

Met photoshop kan ik je niet helpen, maar misschien heb je hier iets aan:

Bij expo kan je foto's laten afdrukken op een soort plaat (kan zo direkt niet op de naam ervan komen), waar je geen rand rond de foto nodig hebt, dus de foto komt volledig op de voorkant.

Geef je toch voorkeur aan canvas, dan is het misschien een idee om de foto te laten zoals hij is en er gewoon een extra rand rond te zetten in een bijpassende kleur, want als ik het goed begrijp gaat het om de rand die rond het hout wordt omgevouwen en dus op de zijkant komt. Bij schilderijen zie je ook vaak dat de zijkand van de canvas een neutrale eenvormige kleur heeft en dat lijkt me eenvoudiger te verwezenlijken.

Veel sterkte.

Ann
        Sony Nex6 - Powerzoom 16-50mm - SEL18-200mm

Comment

hier is eentje met een beetje meer ruimte
          linkje

Comment

Hallo Ann

Bedankt voor jouw medeleven.
            Mijn voorkeur gaat inderdaad naar canvas omdat dit een warmere uitstraling heeft.
            Ook al is de foto technisch niet goed Spotty staat er zo mooi op en het toont zijn karakter (voor ons in ieder geval). Ik ben nu wel bang dat het een teleurstelling zal zijn als ik deze laat vergroten wegens de grijze band aan de rechtste kant. Als ik deze in zwart wit omzet valt het wel niet zo goed op maar perfect zal het nooit zijn. ik heb ook de kans niet meer om dit opnieuw te doen. de foto is gemaakt toen ik nog in mijn begin fase zat van de fotografie, niet dat ik nu zo goed ben maar zeker beter dan toen..
            ik ben er dus nog niet aan uit welke ik zal vergroten. De andere foto's vind ik zo gewoontjes, je weet wel gewoon liggend of staan zoals zo vele foto's. het zal een moeilijke beslissing worden.
            Enfin, we zien wel..
            Claudine

Comment

Hallo
              Bedankt om dit te proberen, helaas vind ik de foto nu minder mooi op deze manier.
              Misschien als ik deze in grijstinten omzet zal het misschien mooier zijn..
              we zien wel...
              Toch super bedankt voor het proberen!
              grtjs
              Claudine

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ddavid Bekijk bericht
                hier is eentje met een beetje meer ruimte
                linkje
                Dat vind ik knap gedaan!
                Zelf zou ik onderaan het lijf niet verlengd hebben. En dan nog dat beige kadertje errond.

@Clo: veel sterkte met het verlies van je hondje.
                Nikon D90/16-85mmVR/50mm1.4/105mm2.8 micro/sb-900/70-210mm/Panasonic Lumix TZ7/ Manfrotto 1 en 3-poot

Comment

Working...
                X