Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

hulp gevraagd bij foto verbeteren

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• hulp gevraagd bij foto verbeteren

Hallo...

Ik hoop dat er hier iemand is die mij kan helpen bij het volgende probleem.
    Ik heb een foto (zie hieronder) welke wij graag op een groot linnendoek willen laten drukken. Dit is namelijk het uitzicht wat mijn schoonouders altijd hadden in hun vorige flat, en wat ze elke dag nog steeds heel erg missen in hun bejaardenhuis. Vandaar dat wij ze dat dus kado willen doen. Ik heb alleen helaas geen betere foto dan deze, en wij vinden die nog al somber overkomen. Nu is dus mijn vraag, is er hier iemand die deze foto kan bewerken voor ons zodat hij er wat zonniger uitziet ?

Ik heb er zelf totaal geen verstand van, dus misschien vraag ik wel iets wat totaal niet mogelijk is (sorry dan).

En hier is de foto te vinden op de resolutie waar ik hem graag in wil hebben: klikker de klik

Alvast bedankt voor de gene die mij hier mee willen/kunnen helpen...
    Last edited by EJS; 19 november 2010, 12:16.

Re: hulp gevraagd bij foto verbeteren

Spijtiggenoeg beheers ik de software niet genoeg om hier iets moois van te maken.
    Is er trouwens geen mogelijkheid om gewoon de foto te hernemen bij betere omstandigheden?

Comment

hier twee klein aangepaste bestanden.

Waarom geen panorama versie? Ziet er al direct nog veel beter uit:

Last edited by WillemC; 19 november 2010, 13:41.
      WillemClassensDesign: Mijn website
      Body: Sony Alpha 200; Lenzen: Tamron 28-75 F/2.8; Sony 18-70mm; Sony 75-300mm Macro
      Flitsers:HVL-F42AM;

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Chriska Bekijk bericht
        Is er trouwens geen mogelijkheid om gewoon de foto te hernemen bij betere omstandigheden?
        Ja dat zou inderdaad ook nog een mogelijkheid zijn...

Oorspronkelijk geplaatst door WillemC Bekijk bericht
        Waarom geen panorama versie? Ziet er al direct nog veel beter uit:
        Dat ziet er inderdaad al een stuk beter uit, denk dat ik hier wel wat mee kan.
        Heel erg bedankt voor de hulp

Comment

[Mod-LesC]Verplaatst van Tips & Trucs naar Fotobewerking. Dit is een vraag die af en toe weerkeert, en de echt PS experts hangen doorgaans hier rond.
          De 900px norm wordt nu gerespecteerd en daarom heb ik alle niet meer relevante posts (ivm grootte van de foto) verwijderd, zodat we ons nu kunnen concentreren op de bewerking zelf.
          Het grote bestand (nodig voor afdruk) is bereikbaar via een link.[/Mod]

En dan mijn persoonlijk idee: die pano fotobewerking van WillemC vind ik wel een mooie oplossing!
          Last edited by LesC; 20 november 2010, 12:50.
          BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sequoia 15.3.1) - iPhone XR (iOS 18.2.1) + M2 iPad Air WiFi (iPadOS 18.3.1)

Comment

sorry,!
            Last edited by red-elephant@hotmail; 21 november 2010, 11:36.

Comment

[Mod-LesC]Door je foto thuis op je desktop te plaatsen, kunnen wij die helaas NIET bekijken. Download eens het PDF bestand dat je vindt bij onze Helpdesk http://helpdesk.belgiumdigital.com/i...kbarticleid=14
              en probeer op die manier jouw kennis met ons te delen.
              In het kort:
              1. foto (als je ze zichtbaar wilt tonen) verkleinen tot max. 900 pixels langste zijde;
              2. opladen naar een hosting site zoals Photobucket, Tinypic, Flickr... waar je eerst een account dient aan te maken.
              3. het adres van je foto op de hosting site noteren (kopiëren) en hier tussen de IMG tags plakken.[/Mod]
              BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sequoia 15.3.1) - iPhone XR (iOS 18.2.1) + M2 iPad Air WiFi (iPadOS 18.3.1)

Comment

Working...
              X