Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Druipende tekst photoshop CS3

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Druipende tekst photoshop CS3

Weet iemand waar ik een goede plugin kan downloaden om een druipende tekst te zetten in een foto, en zelf een kleur kan geven?

Daarmee bedoel ik, net of dat je hem zou schilderen met afdruipende verf.

Ook graag de handeling waar ik deze het best in een nederlandse photoshop CS3 kan inbrengen.

Dank, Geert.
    Last edited by Guest42; 2 februari 2010, 11:30.

Re: Druipende tekst photoshop CS3

Daar zal vast een lettertype van bestaan. Even fonts in Google en dan maar zoeken op de diverse fontsites.
    Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

Comment

Heb er 1tje gevonden: http://desktoppub.about.com/library/...c_rockyaoe.htm Sukses.
      Groetjes, Damiaan.
      Photoshop Articles + Albus Webdesign ... proud owner of a Olympus OM-D EM-5

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door DamnSharp Bekijk bericht
        Bedankt Damiaan

Het is nog wel niet wat ik bedoelde, maar mischien kan ik mij hiermee wel behelpen.

Wat ik eigenlijk bedoel is een plugin waar je dan de mate van afdruipen zelf kan gaan instellen, heb ik ooit gehad, maar weet niet meer wat en hoe, was voor Photoshop 7

Comment

Meer van dat: http://lmgtfy.com/?q=photoshop+dripping+text+tutorial
          Mijn foto's
          Canon 500D |8mm fish | 10-22mm | 17-55/2.8 | 35/1.4 | 70-300 DO |Speedlite

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door RikH Bekijk bericht
            Hiermee heb je mij op het juiste spoor gezet Rik. Eye Candy was de naam van deze plugins, eens gaan zoeken in de archieven.

Comment

Working...
            X