Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Staat er niets verkeerd aangevinkt bij "Color settings" of misschien een verkeerde keuze bij "Soft proof"?
Ik zou toch zeker hier eens naar kijken.
Bij soft proof [kleuren proefdrukken]moet deze aangevinkt staan.
Bij instellen proef moet monitor RGB aangevinkt staan [natuurlijk bij gebruik voor de monitor].
Bedankt voor je reactie Antoine! Even goede vrienden
Groetjes chrit.
Ben blij om dit te horen.
Zelf ben ik ook maar een leek op CS.
Als je de mogelijkheid heb om twee installaties met elkaar te vergelijken dan zou ik de parameters bij de voorkeurinstellingen even met elkaar vergelijken.
Ik weet niet of er een mogelijkheid is om CS terug te zetten in de standaard instellingen.
mvg
Antoine
Beste Antoine,
De instellingen van de parameters van de twee computers is het eerste wat ik gedaan heb, en die stonden precies gelijk.
Het enige wat ik tot nu toe ontdekt heb is dat wanneer een RAW foto geopend wordt, ik GEEN blauwzweem heb , alleen Jpeg foto's.
Gisterenavond nog een paar uur bezig geweest met iemand die er veel meer van af weet als ik, maar nog geen resultaat kunnen boeken.
Vanavond komt er nog een ander, en dan gaan we verder zoeken.
Ik hou jullie op de hoogte!
Groetjes chrit.
Grootse dingen zijn vaak gegrondvest op een stevige onderlaag van mislukking.
Ben blij om dit te horen.
Zelf ben ik ook maar een leek op CS.
Als je de mogelijkheid heb om twee installaties met elkaar te vergelijken dan zou ik de parameters bij de voorkeurinstellingen even met elkaar vergelijken.
Ik weet niet of er een mogelijkheid is om CS terug te zetten in de standaard instellingen.
mvg
Antoine
Sorry , ik ben nog vergeten te vermelden dat ik alle instellingen terug gezet heb naar standaard instellingen.
Beste leden van BD die mijn probleem hebben helpen doen oplossen,
het probleem is inmiddels opgelost!!
De oorzaak was het programma CS4. Na dat ik een andere vesie van CS4 had geinstalleerd was het probleem verholpen.
Nogmaals heel, heel hartelijk dank voor jullie sugesties
Groetjes chrit.
Comment